Reklaminė kampanija, kurios ašimi neabejotinai taps mini filmas „Užmerk akis ir pagalvok apie Kalėdas” (ang. “Close Your Eyes and Think of Christmas”), šiemet stebina naujais įžymiais veidais. Tai – aktorė Kristin Scott Thomas bei dainininkė M.I.A, kurioms ši patirtis su britų mados namais – pirmoji.
„Man „Burberry” yra britiško stiliaus bei elegancijos ašis. Mano mama turėjo klasikinį languotą lietpaltį, kurį būdama jauna visuomet norėjau pasiskolinti, o kai jau pati galėjau sau tokį nusipirkti – pagaliau pasijaučiau suaugusi,” – sakė aktorė Kristin Scott Thomas.
Taip pat reklaminėse nuotraukose bei filme pasirodo aktorius Mattas Smithas, modelis Naomi Campbell bei jos mama Valerie Morris-Campbell.
Reklaminę kampaniją režisavo bei fotografavo britų menininkė bei fotografė Juno Calypso, kuri kiek neįprastai pažvelgė į britiškas Kalėdų tradicijas bei skirtingų žmonių sukuriamus ritualus. Nuo nenuspėjamo britiško oro ar vėluojančių traukinių iki Kalėdų vakarienių bei buvimo su visa šeima – J. Calypso objektyvas visa tai parodo naujai.
Tarsi naują veidą reklamos nuotraukose bei video medžiagoje įgauna ir klasikiniai mados namų drabužiai bei aksesuarai: lietpalčiai vyrams ir moterims, žieminis paltas, TB monogramos ir archyvinių raštų šalikai bei skarelės, naujoji „The Belt Bag” rankinė, kostiumai, vakarinės suknelės.
Netikėta dovana ištikimiems mados namų sekėjams – pirmas žvilgsnis į legendinės dizainerės Vivienne Westwood bei „Burberry” bendro projekto drabužius. Juos kartu su mama naujoje reklamoje dėvi pati N. Campbell, ne kartą žengusi V. Westwood podiumu. Visą 16 kūrinių kolekciją pamatyti bei įsigyti bus galima jau greitai – gruodžio 6 dieną ji pasirodys tiek internete, tiek mados namų salonuose.
Pamatykite stilingą mados namų „Burberry“ šventinę kampaniją