Kviestiniai svečiai pirmieji apžiūrėjo bendrą „H&M“ ir „Moschino“ kolekciją

Galimybės pirmiesiems šalyje išvysti bendrą „H&M“ ir mados namų „Moschino“ dizaino projektą nepraleido Donatas ir Veronika Montvydai, Kęstas Rimdžius, Orijus Gasanovas, Simona Burbaitė, Deimantė Kazėnaitė ir Gediminas Žilinskas bei daugelis kitų.

Lapkričio 6-osios vakarą Vilniuje kviestiniams svečiams buvo pristatyta išskirtinė „MOSCHINO [tv] H&M“ kolekcija.


Renginys svečius perkėlė į žaismingąjį dešimtąjį dešimtmetį – apžiūrėję kolekcijos gaminius, vakaro dalyviai turėjo galimybę pasimėgauti spragėsiais ir cukraus vata, pažaisti mėgstamiausius vaikystės žaidimus senoviniame žaidimų aparate, o muzika renginio metu rūpinosi vienas žinomiausių Lietuvos didžėjų Manfredas.



Švedų mados prekių ženklas jau keturioliktus metus iš eilės pristato kartu su žymiais mados namais kuriamą drabužių ir aksesuarų kolekciją. Šiemet šis bendras dizaino projektas kuriamas su „Moschino“ – populiariu Italijos prekių ženklu, kuriam Jeremy Scott, 2013 m. tapęs kūrybiniu vadovu, suteikė naujos popkultūrą atspindinčios energijos.


Naujoji bendra kolekcija – tai tobula partnerystė šiandieniniame mados pasaulyje, sujungianti popkultūrą, gatvės stilių, logotipus bei prabangą. Tai kolekcija, kupina gyvumo, žaismingumo ir humoro, dėl ko šis prekių ženklas šiandien yra vienas iš labiausiai mėgstamų mados pasaulyje.


Matas Astrauskas


„Moschino“ misija – žaisti su mada. Tad nenuostabu, kad bendradarbiaujant sukurta kolekcija pasižymi originaliais siluetais, netikėtomis formomis ir gyvybingu humoro jausmu, kuriuo gausiai nusagstyti visi kolekcijos modeliai. Manija dėl garsiojo Italijos mados namų auksinio logotipo, drabužius puošiantys Jeremy mėgstamiausi Disnėjaus animacinių filmų personažai, žaismingas prekės ženklo bendradarbiavimas su „MTV“ ir prašmatnių Italijos vakarėlių įkarštis – viskas byloja apie nesibaigiantį malonumą. Kiekvienas modelis perteikia dizainerio aistrą mados namų kūrybiniam palikimui ir pulsuoja užkrečiama popkultūros energija, nuo kurios prekės ženklas tapo neatsiejamas šiam dizaineriui atėjus dirbti kūrybiniu vadovu.


„Labai džiaugiuosi dėl šios bendros kolekcijos. Visą gyvenimą dirbau siekdamas užmegzti ryšį su žmonėmis per madą, o ši bendradarbiavimo galimybė leis man pasiekti daugiau savo gerbėjų, nei iki šiol būčiau galėjęs tai padaryti“, – teigia Jeremy Scott.


Matas Astrauskas


Naujos kolekcijos gaminių nuo lapkričio 8 d. bus galima įsigyti vienintelėje „H&M“ parduotuvėje prekybos centre „GO9“, Vilniuje bei internetu hm.com.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis