Renginį pradėjo „Šiandien madam pareis vėliau” dizaineris Liutauras Salasevičius - scena nušvito, didžiuliame ekrane buvo rodomi kryžiai, o modeliai juodai padažytomis lūpomis rodė itin ekstravagantiškus įvaizdinius vestuvinių suknelių modelius. L.Salasevičius tęsia pasirinktą gotišką temą, prie trumpų juodai-baltų suknelių priderino ilgus lateksinius juodus arba baltus batus. Modelius puošė didžiuliai stilizuoti juodi kryžiai.
Aida Kapočiūtė priešingai, parodė itin švelnią, romantišką kolekciją, kurios išskirtinumas buvo sijonų daugiasluosniškumas, pečių linija.
Mados namų „Tiulio fėja” dizainerė Viktorija Jakučinskaitė kolekciją išskyrė į dvi linijas - viena buvo minimalistinė, be jai būdingų nėrinių ir tiulio, o kita romantiškesnė, labiau „tiuliofėjiška”, kaip ji pati sako. Kolekcijos finalas buvo nuotakos suknelė su penkių metrų ilgio šleifu, kurį nešė aštuonios mažos baltai aprengtos mergaitės.
„Vamp” dizaineris Arvydas Vileika stebino spalvų gausa - pirmuosius modelius puošė gėlėti apsiaustai, o kolekcijos akcentas - išskirtinė pilka suknelė su lazeriu iškarpytais raštais.
Airida Skrick žiūrovus nukėlė į laukinius vakarus. Dizainerė pristatė ne tik vestuvines sukneles, bet ir vyriškus kostiumus. Modeliai buvo pasipuošę baltomis kaubojiškomis skrybėlėmis, kolekcijoje buvo gausu raukinių, taškų, o kostiumai - ryškių spalvų.
„Reda Couture” dizainerė Reda Budvilaitienė pristatė kolekciją „Laimės rūmai”, kuri dvelkė 70-ųjų dvasia: plazdantys daugiasluoksniai sijonai, kliošas, prislopintos pastelinės spalvos.
Nuotakų itin mėgstamas dizaineris Egidijus Rainys nuotakas papuošė didžiulėmis detelėmis iš medžiagos, kolekcija išsiskyrė elegancija.
Vestuvų mados studijos DIVA ir „D’dress” pristatė žinomiausių mados namų „Milla Nova“, „Crystal design“, „Lorenzo Rossi“, „Oksana Mukha“, „Anna Sposa“, „Eva Lendel“ ir „Pronovias” kolekcijas, kurias rodė „Misis Pasaulis” Tatjana Lavrinovič, Salomėja Grigonė, Edita Lavrinovič. Jas podiumu lydėjo Lietuvoje žymiausio smuikininko virtuozo Vilherlmo Čepinskio, jo žmonos Viktorijos ir fortepijonininkės Giedrės Šepčkauskaitės atliekamų Antonio Vivaldi „Metų laikų” garsai.
Renginio finalui organizatoriai pasirinko dizainerę Monika Kazakevičiūtę-Kriščiūnienę, geriau žinomą, kaip „Mas924” kūrėją. Ji pristatė seksualią, asimetriškomis konstrukcijomis, su daug plunksnų, raukinių kolekciją. Kiekvienas modelis buvo itin išskirtinis, dizainerė nevengė spalvų, gilių skeltukų, iškirpčių, rodos, nežinia, kaip besilaikančių drabužių ant itin plonų petnešėlių.