Prestižinėje Vilniaus vietoje, šalia Mindaugo tilto, įsikūręs individualių marškinių siuvimo bespoke salonas, šiandien, Lietuvoje toks yra vienintelis. Jis teikia unikalią marškinių siuvimo paslaugą, kurią vertina vyrai, vertinantys vienetinius, aukščiausios kokybės marškinius, pasiūtus pagal kliento individualius išmatavimus.
Jau pusę šimto metų įmonė siuva ne tik vyriškus marškinius, bet marškinius žinomiausiems prekės ženklams, tad gali pasigirti darbais, skirtais „Eton“, „Ted Baker“ ir „Burberry“ mados namams. Darbus karūnuoja ir Premium ambasadorio titulas „Thomas Mason“ namams, kurie gyvuoja nuo 1600 metų, teikdami medžiagas pasaulio numylėtiems vardams, tokiems kaip „Gucci“ ir „Prada“.
Ketvirtadienio vakarą visi, mylintys išskirtinį šio salono kūrinių dizainą, susirinko į salone Vilniuje vykusį naujos kolekcijos pristatymą, kuriame kvepėjo Italija.
Iš Italijos atvykę atstovai Clara Cortonovis ir Tuuli Org pristatė naująją kolekciją ir sezono tendencijas. „Thomas Mason” atstovai atskleidė visas šios šalies šilko paslaptis, o mados tinklaraštininkė Gabija Varnaitė – gero vyriško įvaizdžio kūrimo patarimais, sužinotais mados savaitėje. Taip pat ji pristatė išmanųjį projektą, kuriuo galės mėgautis prekių ženklo klubo nariai.
Išskirtinį skonį mėgstančių svečių būryje: Saugirdas Vaitulionis, Neringa Čukinienė, Serge Gandzumian, Giedrius Drukteinis, Algirdas Gricius, Arminas Lydeka, Aleksandras Pogrebnojus, Žilvinas Grigaitis, Giedrius Paulauskas, Giedrius Gustas ir žymūs šalies žmonės.
Vakaro akimirkos – fotogalerijoje.