Tai oficialu – drabužiai, kuriuos nešioja Leonardo di Caprio ir Pixxie Lott atkeliavo į Lietuvą. Šiai progai paminėti buvo surengtas karštas mados vakarėlis.
Šiandien parduotuves 46 šalyse turintis prekių ženklas įkurtas 2003-aisiais. Du mados versle sėkmingai dirbantys draugai – Julianas Dunkertonas ir Jamesas Holderis sugalvojo pasauliui pasiūlyti kai ką visiškai naujo. Vaikinai išvyko į Japoniją ir iš ten parsivežė šviežių idėjų, kurias ir sudėjo į „Superdry” prekių ženklą.
Viskas prasidėjo nuo vyriškų marškinėlių, o šiandien prekių ženklo drabužius nešioja ir vyrai, ir moterys, kuriamos papildomos drabužių linijos. Jose susipina Japonijos įkvėptos grafinės formos, „vintage americana” ir britiškasis stiliai.
Prekių ženklo kūrėjai vertina rankų darbą – piešiniai ir grafika ant drabužių atliekami rankomis. „Drabužių industrijoje šiais laikais tai sunkiai įsivaizduojama ir visiškai unikalu”, – teigia prekių ženklo atstovas Šiaurės ir Baltijos šalims Thomas Schroderis.
Jis sako, kad Lietuvoje, kaip ir daugelyje pasaulio šalių, prekių ženklas buvo laukiamas: „Norime, kad mūsų drabužius nešiotų ir puikiai jaustųsi bet kurio amžiaus pirkėjas. Mūsų tikslas – išskirtinė produkcija. Prekių ženklo gerbėjai visada pabrėžia ne jo prabangą, o kokybę”.
T. Schroderis teigia, kad per trejus metus Lietuvoje bus atidaryta dar keletas šio ženklo parduotuvių, o lietuviai – jau spėję pamėgti originalius drabužius ir dar tik juos atrandantys – visada jose galės ieškoti drabužių, kurie išbaigtų jų stilių.
Per penkiolika metų, kai gyvuoja prekių ženklas, jį pamėgo daug pasaulio garsenybių. Jo drabužius mielai nešioja futbolininkas Davidas Bekchamas, aktorius Leonardo DiCaprio, dainininkė Pixie Lott, aktorė Kate Winslet, televizijos žvaigždė, Kim Kardashian sesuo Kylie Jenner. Dabar prie jų galės prisidėti ir lietuviai.