Naujausią U. Martinaitytės prekių ženklo „OHMY” rudens-žiemos kolekciją įkvėpė aktyvi, sportiška moteris, kuri niekada nepamiršta urbanistinės elegancijos.
Pirmoji šio prekių ženklo kolekcija, sukurta tik moterims, yra tarsi senas nespalvotas filmas, kuriame svarbi ne spalva, o forma, netikėti elementai.
Minimalistinės mados kolekcijoje kalbama apie savęs atradimą, nebijojimą būti savimi, apie baimių įveikimą, apie jausmą, kuris užplūsta po didelės audros. Tai ramybės, pasitikėjimo savimi ir atkaklumo priimant naujus iššūkius dermė.
Kolekcijoje galima aptikti įvairias kryptis, nuo minimalistinio militarizmo iki avangardiškos elegancijos. Žaidžiama siluetais ir audiniais, tačiau pasirinkta spalvinė gama apjungia skirtingas kolekcijos temas.
Rudens-žiemos sezonui būdinga jaukūs ir šilti audiniai, todėl pasirinktos natūralios patvarios medžiagos, nuo vilnos kardigano iki impregnuotos viskozės blizgių kelnių.
Prekių ženklo iššūkis – kurti patvarius ir neišeinančius iš mados drabužius, todėl tendencijų sekimas kolekcijoje nėra aktualus. Tai drabužiai, kurie lengvai derinami prie kitų kolekcijų ar turimų spintoje drabužių. Taip siekama atkreipti žmonių dėmesį į greitosios mados problematiką ir skatinti žmones rinktis tvarią madą.
Visos prekių ženklo kolekcijos yra kuriamos iš jau pagamintų audinių, renkantis tik vietinius meistrus ir paliekant kuo mažiau atliekų. Iš nepanaudotų drabužiams audinių likučių yra kuriamos drabužių pakuotės.