„H&M“ pristato pirmąją savo kolekciją, sukurtą bendradarbiaujant su Amsterdamo apatinio trikotažo prekių ženklu „Love Stories“. Įkurtas 2013-aisiais talentingosios Marloes Hoedeman, jis yra žinomas dėl savo eklektiškų raštų, skatinimo derinti ir maišyti bei patogaus dizaino.
Naujoje kolekcijoje pasirodys klasikiniai pastarojo prekių ženklo gaminiai, sukurti bendradarbiaujant su švedų greitos mados kompanijos dizaino komanda, o juos įsigyti „H&M“ parduotuvėse Lietuvoje bei internetu bus galima nuo š.m. rugpjūčio 9 d.
Tai žavingų ir patogių bralečių, kelnaičių bei kelnaičių su juostele, o taip pat ir naktinių drabužių, akių kaukių, kojinių bei kelioninių dėklų kolekcija, kuriai naudojami nėriniai, atlasas ir minkštas poliamido pluoštas. Visi gaminiai išsiskiria lengvai atpažįstamais raštais bei spalvų kombinacijomis, kuriuos M. Hoedeman vadina „tobulai nesuderinamais“.
Žvaigždžių, leopardo kailio ir ryškūs gėlių raštai maišomi su nėriniais, atletiškomis juostomis bei raukiniais. Spalvų paletėje dominuoja pilkšvai rausva, juoda ir rusvai žalia. Visi gaminiai gali būti lengvai maišomi ir derinami kartu, taip atskleidžiant jį dėvinčiosios asmeninį stilių.
„Apatinis trikotažas visada buvo svarbi mados dalis. Šia kolekcija norime parodyti, kad apatinis trikotažas gali būti toks pats smagus ir atskleidžiantis asmeninį stilių, kaip ir drabužiai, nors tai ir ne visada matoma. Jau ilgai žavimės Marloes energija, užsidegimu bei, žinoma, jos dizainu, todėl labai džiaugiamės galėdami dirbti kartu“, – pasakoja Pernilla Wohlfahrt, švedų prekių ženklo dizaino vadovė.
„Prekių ženklų bendradarbiavimą mėgstu vadinti mūsų meilės romanu! Nuo pat pirmosios dienos jautėme didžiulę pagarbą vieni kitiems, mūsų dizaino komandos iš karto rado bendrą kalbą, tad mes puikiai derame kartu. Šios kolekcijos centre – klasikinės braletės, kelnaitės bei kelnaitės su juostele, o taip pat „tobulai nesuderinami“ raštai ir spalvos“, – teigia Marloes Hoedeman, apatinių drabužių prekių ženklo įkūrėja.