„Nustosiu dėvėti juoda, kai bus sukurta dar juodesnė!” – toks mados namų WICKY debiutinės kolekcijos „New Black“ šūkis. Trečiadienio vakarą pristatytoje ir šaltajam sezonui skirtoje kolekcijoje vyrauja prabangi juoda spalva.
„Kūriau rūbą aktyviai ir kosmopolitiškai miesto moteriai, kuriai puoštis kiekvieną dieną yra kasdienybė”, – sakė „Wicky“ mados prekės ženklo kūrėja Viktorija Rakauskienė.
Šaltajam sezonui skirtoje kolekcijoje juoda spalva perteikta įvairiu medžiagiškumu: šilku, kailiu, tiuliu, vilna, tafta. Jos derinamos tarpusavyje, komponuojant ir raudonus, baltus akcentus.
Choreografiją pasirodymui kūręs Šarūnas Kirdeikis sako, kad dar braižant „Wicky“ kolekcijos pristatymo gaires, siekė šiuolaikiškoje erdvėje sukurti griežtą, aiškų, vizualiai patrauklų šou.
„Iš detalių susidaro visuma, todėl tiek garso takelyje, tiek scenografijoje, tiek funkciniame apšvietime ieškojau estetikos ir modernumo. Visi pasirodymo modeliai – gyvybingos, veržlios moterys, žinančios savo vertę, tačiau neprarandančios moteriškumo. Tai nėra beveidžių manekenių pasivaikščiojimas, o daugiau – gyvą žurnalo viršelio fotosesiją primenantis procesas”, – atskleidė Šarūnas Kirdeikis.
Anot menininko, kolekcijos pavadinimas „New Black” įpareigojo iš naujo pamatyti juodą spalvą judesyje, o rūbų įvairovė – kurti ryškius charakterius. Kontrastingais fonais įrėmintas pasirodymas alsuoja atmosferą, primenančią šiuolaikinių meno kūrinių ekspoziciją.
Kolekcijos „New Black” įvaizdinės fotosesijos veidu tapo stilistė Agnė Jagelavičiūtė. „Agnė itin veikli ir stilinga miesto moteris, mokanti derinti aktyvią savo veiklą su turiningu laisvalaikiu ir kiekviename šiame etape atrodanti itin stilingai. Tokia ir turi būti „Wicky“ moteris – visada pasitempusi ir pasipuošusi”, – sakė kūrėja V. Rakauskienė.
Vakaro akimirkos:
Kolekcija: