„Visada svajojau atidaryti parduotuvę su kokiu nors restorano šefu ar stilingu bistro“, – prisipažįsta kūrybinius hibridus dievinanti dizainerė. O dabar sostinės restorano „Dublis“ virtuvės šefas Deivydas Praspaliauskas padėjo įgyvendinti šį kūrėjos norą – po šio restorano ir braserijos stogu keturioms dienoms, iki kovo 19-osios įsikūrė prekių ženklo „Julia Janus“ laikinoji, vadinamoji pop-up, parduotuvė. Tokios koncepcijos parduotuvės, kai kurioje nors netikėtoje, įdomioje, žmonėms patrauklioje vietoje galima įsigyti dizainerių kūrinių, labai populiarios ir užsienyje.
„Julia Janus Pop Up Store“ nuo šiandien galima įsigyti drabužių ir aksesuarų ir naujosios prekių ženklo kolekcijos „Ramybė“. 2016 metų pavasario ir vasaros kolekcija nebėga nuo baltiškosios mados estetikos, tad drabužiai ir aksesuarai ramių, subtilių spalvų (tiesa, ant kabyklos savo gerbėjos laukia ir ryški be galo madingos šį sezoną geltonos spalvos suknelė), atliepiantys gamtos tėkmę, netgi atspindintys kai kuriuos jos elementus, pavyzdžiui, akį traukia pakabukai, auskarai, žiedai, imituojantys šakeles su pumpurėliais, tarsi sustingusius lašus ir pan.
Galima įsigyti ir namų bei interjero detalių – indų, žvakių ir pan. Juk, šiaip ar taip, parduotuvė įsikūrusi restorane. O ir pats butikas atrodo lyg vakarienės su tuoj tuoj prie didelio stalo susėsiančiais svečiais vieta.
Dizainerė džiaugiasi, kad atėjusieji papietauti, mados gurmanai, kol laukia patiekalo ar deserto, galės apžiūrėti kolekciją ir ką nors įsigyti. Kaip restorane vyną padeda išsirinkti someljė, taip šioje laikinojoje parduotuvėje drabužių derinius pasiūlys, padės priderinti drabužius ir aksesuarus budinti mados „someljė“ – „StiliuSOS“ stilistė.
Parduotuvės atidarymo akimirkos – moteris.lt fotogalerijoje.