Kadaise nė neįsivaizdavome, kad sportiniai bateliai bus sezono hitas, o šiandien jie puikuojasi pagrindinėse mados tendencijose. Džemperiai, sportinės kelnės, polo marškinėliai ar kepuraitės su snapeliu – visa tai galima pamatyti ant 2016 m. pavasario ir vasaros podiumų. Vienas laisvalaikio aprangos lyderių LACOSTE šįmet siūlo į sportinį stilių pažiūrėti kitaip – išvysti jį per mados prizmę.
Žalias krokodilas ant laisvalaikio stiliaus aprangos ir aksesuarų – skiriamasis LACOSTE ženklas. Šiai emblemai jau daugiau nei 9 dešimtmečiai, o jos istorija gana netikėta. Garsus prancūzų tenisininkas René Lacoste 1923 m. susilažino su tuometiniu Prancūzijos regbio rinktinės kapitonu Allanu H. Muhru laimėsiąs pagrindinį mačą Dalaso taurės turnyre, jei taip nutiktų, Allanas padovanosiąs R. Lacostei krokodilo odos lagaminą. Tenisininkas mačą laimėjo ir gavo žadėtąjį lagaminą. Žurnalistai netruko aprašyti šių lažybų pirmą kartą René dėl nuožmaus ir atkaklaus žaidimo teniso aikštelėje praminę „krokodilu“.
René bičiulis iliustratorius Robertas Georgas sukūrė krokodilo logotipą, kuris šiandien ir puošia LACOSTE gaminius. Tai pirmasis prekių ženklas, pradėjęs siūti logotipą išorinėje drabužių pusėje. Iki šiol naudotas klasikinis žalias krokodilas dabar turi daugybę variacijų: gali būti siuvinėtas, vienspalvis, pritaikytas prie gaminio spalvos arba pilkas, reiškiantis, kad gaminys yra premium klasės.
Bene garsiausias LACOSTE produktas polo marškinėliai atsirado 3-iajame dešimtmetyje kaip ir krokodilo logotipas. Tuo metu tenisininkai vilkėdavo judesius varžančius marškinius ilgomis rankovėmis. R. Lacoste ieškodamas patogesnio aprangos varianto sukūrė medvilninius marškinėlius iš kiauraraščiu megztos medvilnės. Jie leido laisvai judėti, buvo laidūs orui ir puikiai sugėrė prakaitą. Polo marškinėliai teniso pasaulyje tapo revoliucija, be jų šiandieninis sportas neįsivaizduojamas.
Neilgai trukus buvo įkurta kompanija LACOSTE, kuri iki šiandien gamina ne tik sportininkams skirtą, bet ir laisvalaikio aprangą, atspindinčią naujausias tendencijas. Sporto pasaulyje šis prekių ženklas yra vienas teniso aprangos lyderių, šįmet LACOSTE rengs Prancūzijos atstovus Olimpinėse žaidynėse.
Kiekvieną sezoną LACOSTE pristato naujas sportinės aprangos bei aksesuarų – rankinių, krepšių, avalynės – kryptis. Kolekcijoms iki šiol būdingi tenisininko R. Lacoste sukurti ar teniso aikštelėje pastebėti elementai. Tai kiauraraščiu megztos medvilnės audinys vadinamas piqué, grafiški juostų motyvai, stulpeliu išmegztos apykaklės, rankogaliai, teniso rakečių įkvėpti perforuotos odos aksesuarai ir tinklo motyvu marginti audiniai. Iš šiuolaikinę madą atspindinčių tendencijų galima išskirti LACOSTE pamėgtus spalvinius blokus, dryžius ir monochromiją – krokodilo logotipas dažnai atkartoja audinio spalvą.
Drabužiai ir aksesuarai LACOSTE, gamintojo nuotr.
2016 m. pavasario / vasaros kolekcijoje vyrauja ne tik metai iš metų LACOSTE būdingi stilistiniai sprendimai, bet ir naujos kryptys. Dryžiai derinami su gėlėmis, sportinėse kelnėse atsiranda perregimo audinio detalės, spalvinė gama praplėsta pasteliniais atspalviais. Kolekcijoje panaudotas R. Lacoste gimtinės, Prancūzijos, vėliavą atkartojantis spalvinis derinys - mėlyna, balta raudona - yra viena ryškiausių šio pavasario tendencijų. Aksesuarų naujovėmis galima vadinti metalizuotos odos efektą ir sutraukiamas krepšelių formos rankines, kurios idealiai tiks miesto merginoms. LACOSTE sujungia madingus elementus, aukščiausią kokybę ir komfortą, visa tai idealiai tinka mėgstantiems stilingą laisvalaikio ir profesionalią sportinę aprangą.
Naujausią LACOSTE 2016 m. pavasario ir vasaros kolekciją rasite:
drabužių salone LACOSTE, PC OZAS (I aukštas), Ozo g. 18, Vilniuje
Užsakymo nr.: PT_71024534