„Vogue“ fotosesijai (fotografu pati hercogienė pasirinko Joshą Olinsą, norėdama suteikti galimybę jaunam talentingam britų kūrėjui) Norfolko grafystėje stilistai nusigabeno 10 lagaminų drabužių, specialia krovinine mašina – netgi baldų (kurių galiausiai nė nepanaudojo) ir šildytuvų (fotosesija vyko sausio pabaigoje).
Garderobo pagrindas – paprasti, kone kasdieniai drabužiai (džinsai, marškiniai, palaidinės, paltai, skrybėlės, net kombinezonai). Hercogienė nenorėjo atrodyti prašmatniai, tarsi mados ikona, o būti paprasta ir natūrali. Nors yra viena labiausiai fotografuojamų moterų pasaulyje, ji netgi truputį drovisi fotosesijų.
Jos stilius. Elegantiškas, klasikinis.
Stiliaus įpročiai. Hercogienė beveik nesilaiko nerašytos taisyklės viešumoje antrą kartą vilkėti to paties drabužio ar autis tų pačių batelių. Pavyzdžiui, šiemet ji ir vėl apsivilko „Alexander McQueen“ sijoną ir palaidinę, kuriuos vilkėjo 2011 metais.
Ją gana dažnai galima pamatyti vilkinčią gana paprastų, daugeliui prieinamų prekių ženklų drabužiais, pavyzdžiui, „Zara“ (matyt, todėl ji taip patinka plačiajai visuomenei). Retai kada renkasi įmantrius, pretenzingus drabužius. Dažniausiai ją išvysi vilkinčią paprastą suknelę, palaidinės ir sijono derinį ar sijono ir švarkelio komplektą.
„Kate efektas.“ Vos pasirodo vilkinti kokį nors „pasaulietinį“ drabužį, šie akimirksniu nušluojami. Hercogienė Catherine formuoja skonį ir tendencijas – moterys trokšta vilkėti tai, ką parodė ji. Toks elgesys netgi turi pavadinimą „Kate efektas“.
Ji išgarsino tokius (kai kuriuos iki tol mažai kieno girdėtus) prekių ženklus, kaip „Aquatalia“, „Reiss“, „Beulah“, „Suzannah“, „Issa London“ (kas neprisimena garsiosios mėlynos sužadėtuvių suknelės?), „Russell & Bromley“ (irgi legendinėmis tapusios espadrilės), „Whistles“, „Goat“, dizainerę Alice Temperley, Jenny Packham ir kt.
Catherine nevengia viešuose renginiuose vilkėti net ir 50 svarų sterlingų kainuojančios suknelės (kaip, pavyzdžiui, prekių ženklo „Glamorous“ per viešnagę Indijoje – visų dydžių suknelės iš prekybos dingo vos po kelių valandų).
Turbūt rekordinis efektas įvyko hercogienei pasirodžius su „Reiss“ kūno spalvos suknele per susitikimą su Baltųjų rūmų Pirmąja pora – 175 svarus sterlingų (arba 275 JAV dolerius) kainuojanti suknelė buvo išparduota vos per kelias minutes, kai nuotraukos su ją vilkinčia Catherine pasirodė spaudoje.
Jos mėgstamiausi ženklai. „Alexander McQueen“ (britų spaudoje netgi juokaujama, kad šiems mados namams vadovaujančios Sarah’os Burton drabužius ji myli taip pat, kaip savo vyrą princą Williamą), „L. K. Bennett“, „Reiss“, „Zara“ (dauguma jos kasdienių drabužių yra iš ten, yra priderinusi netikrų „deimantų“ kaklo vėrinį prie „Roland Mouret“ suknelės), „Temperley London“, „Mulberry“, „J Brand“, „Jaeger“ ir kt. Dauguma jų – britiški. Turi bent penkis „Max Mara“ paltus, mėgstamą „Burberry“ lietpaltį (tiesa, šio jau nebuvo apsivilkusi nuo 2011-ųjų).
Aksesuarai. Dažnai segi laikrodį. Mėgsta „Mulberry“ rankines. Tačiau didžiausią aistrą jaučia skrybėlėms – turi daugiau kaip 40.
Avalynė. Vieni mėgstamiausių hercogienės „išeiginių“ batų – „L.K. Bennett“ (kūno spalvos aukštakulnių „Sledge“, manoma, ji turi ne vieną ir ne dvi poras), kartais, ypatingomis progomis, renkasi „Jimmy Choo“. Užmiestyje ji mielai avi „Le Chameau“ guminius batus.
Mėgstamiausia spalva. Nors hercogienė tikina, jog mėgstamiausios spalvos išskirti negalėtų ir vilki įvairių spalvų drabužius, vis dėlto pirmenybę teikia ir jei tik gali, renkasi baltą.
Kvepalai. „White Gardenia Petals“ („Illuminum“) kvepinosi per vestuves, pasišlaksto jais iki šiol. Tiesa, šių kvepalų beveik niekur nebeįmanoma nusipirkti („Kate efektas“). Dar jai patinka „Dior“ „Dune“.