Turbūt sutiksite: modeliai Claudia Schiffer, Eva Herzigova, Laetitia Casta, Adriana Lima ar Carla Bruni – seksualios moterys? Visos jos buvo kompanijos „Guess“ veidais, reklamavo Paulo ir jo brolio Maurice’o 8 dešimtmetyje iš užmaršties prikeltus denimo drabužius – Amerikoje „Guess“ džinsai buvo beprotiškai populiarūs. Ar džinsai gali būti seksualūs? Šiandien tokio klausimo niekam nebekyla. Regis, P. Marciano puikiai žinojo, kokias moteris verta kviesti pozuoti reklamoms, ir ne mažiau svarbu – kokius drabužius siūlyti glamūro ir gundančio įvaizdžio laikotarpiu gyvenančioms moterims, kad jos jaustųsi patrauklios ir labiau pasitikėtų savimi.
Broliai Marciano visiškai pakeitė požiūrį į seksualią aprangą ir – vertėtų pridurti – paties seksualumo sampratą. Kompanija aktyviai dalyvauja judėjimo prieš smurtą „Peace over Violence“ veikloje (ji remiasi šūkiu „There is no excuse and never an invitation to rape“ („Smurtui ir prievartai prieš moterį nėra jokių pateisinimų“)). Pats P. Marciano teigia, kad seksuali moters išvaizda ir drabužiai jokiu būdu negali pateisinti prievartos ir smurto.
„Pernelyg liesa ir nesveikai atrodanti moteris nėra patrauklu“, – šią dabar itin populiarią mintį spaudoje Paulas Marciano užtikrintai ištarė prieš ketvertą metų. Kai visas pasaulis kraustėsi iš proto dėl kaulėtos Kate Moss, jis fotografuotis kvietė aptakių formų (kaip sakė pats P. Marciano, tikrą moterį) Anną Nicolę Smith, vėliau „atrado“ ir šiandien labai populiarią Kate Upton. „Tikrai patraukli moteris – tai sveika ir savimi pasitikinti moteris“, – šiandien jis pasakytų lygiai tą patį.
Kas vienam kompanijos įkūrėjų P. Marciano yra graži ir geidulinga moteris? „Elegantiška, patraukli. Žinoti, ko nori, ir nebijoti to siekti, manau, yra labai žavu. Jausmingumas pirmiausia kyla iš pačios moters, drabužis gali padėti jį išlaisvinti, pabrėžti, atskleisti. Man graži tokia moteris, kuri nebijo atrodyti silpna, gležna, nors žinau, kad joje slypi didžiulė jėga ir galia, kad ji gali būti labai stipri ir bebaimė. Tokiai moteriai ir kuriu“, – sako P. Marciano.
Žinoma, patrauklią moters išvaizdą pabrėžia ir apranga. Prabangūs, elegantiški ir kartu moteriškumą pabrėžiantys drabužiai, – tai 2004-aisiais įkurtą prekių ženklą „Marciano Guess“ išskiria iš kitų. Juk moterys nori ne tik kokybiškų, prabangių, rafinuotų, bet ir jos moteriškumą atskleidžiančių drabužių. Ne tik apsirengti, bet ir žavėti.
Gundymas aukštąja klase – iššūkis, kurio drąsiai ėmėsi P. Marciano. Be to, išmanyti tendencijas, mokėti jomis laviruoti ir netgi pačioms jas diktuoti yra aukštasis pilotažas, kurio moteris moko P. Marciano. Jo įkurtas prekių ženklas „Marciano Guess“ skirtas kaip tik madai neabejingoms ir kartu klasiką vertinančioms dailiosios lyties atstovėms.
Kokius ypač veiksmingus gundymo įrankius jis išskirtų? „Jei nekalbėtume apie fizines moters savybes, išskirčiau aksesuarus – jų svarba didžiulė, nors galbūt moterys ne visada juos įvertina. Būtent todėl „Marciano Guess“ kuriame aksesuarų linijas „Guess Accessories“ ir „Guess Footwear“, beje, ne tik moterims, bet ir vyrams“, – pasakoja P. Marciano. „Marciano Guess“ parduotuvėse (Vilniuje, prekybos centre „Europa“, „Akropolyje“ Kaune) galima įsigyti prabangių laikrodžių (juk žinome, kiek daug apie vyrą gali pasakyti jo segimas šis aksesuaras), akinių nuo saulės (paslėptas žvilgsnis intriguoja), juvelyrikos gaminių (juos seginti moteris aplinkiniams tarsi transliuoja žinutę: aš žinau savo vertę), rankinių (net nepradėsime apie tai, ką apie moterį sako jos rankinė – juk ne veltui gimė posakis „Parodyk man savo rankinę ir aš pasakysiu, kas esi“) ir kt. „Noriu padėti moterims atskleisti jų moteriškumą ir pasitikėjimą savimi“, – tikina P. Marciano.
Jei ir Jūs ieškote pasitikėjimo suteikiančio drabužio, dalyvaukite KONKURSE ir laimėkite dovanų čekį apsipirkti „Marciano Guess“parduotuvėse.
Užsakymo nr.: PT_72631746