Latviško prekių ženklo „Amoralle“ įkūrėja ir dizainerė Inese Ozola juokiasi: jos kompanijos pavadinimą galima suprasti įvairiai – ir kaip susijusį su meile, ir kaip... amoralų. „Vis dėlto kai manęs paklausia, kodėl toks dviprasmiškas mano prekių ženklo pavadinimas, perklausiu, ką tokio amoralaus jie mato meilėje“, – šypsosi dizainerė.
Pavadinti amoraliais jos kuriamų apatinių niekaip neišeitų, tačiau erotiškais, gundomais ir kurstančiais ne tik vyrų, bet ir moterų fantazijas – taip. I. Ozolos kurta naujausia „Amoralle“ 2017 metų pavasario ir vasaros kolekcija buvo atidaryta jubiliejinė, 25-oji Rygos mados savaitė, jai šįmet nemažai dėmesio buvo skiriama apatiniam trikotažui.
Latvija garsi kaip viena geriausių apatinio trikotažo gamintojų (daugiausia įmonių Rygoje ir Liepojoje), čia sukurti tokie prekių ženklai, kaip „Flash You and Me“, „Glora“, „Grācija-RIM“, „Lauma Lingerie“, „Nikol Djumon“, „Novella“, „Regina N“, „Rosme“, „Stefi L“ ir kt. I. Ozola laikoma viena perspektyviausių moteriško apatinio trikotažo kūrėjų ne tik Latvijoje, bet ir visoje Šiaurės Europoje, o „Amoralle“ gaminiai parduodami ne tik Rygoje, bet ir Didžiojoje Britanijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Austrijoje, Olandijoje, Australijoje, JAV, net Saudo Arabijoje ir kt.
„Man didžiulė garbė pradėti vieną didžiausių Baltijos šalyse mados švenčių, į kurią šiemet susirinko gausi tarptautinė publika“, – prieš pristatymą džiaugėsi „Amoralle“ dizainerė I. Ozola.
O toji publika po pristatymo vykusiame mados savaitės atidarymo vakarėlyje kuždėjosi: moterys – ak, kaip norėtų bent vieno komplektėlio ar bent šilkinio chalatėlio, vyrai – vyrai buvo be žado, tačiau I. Ozola išdavė, kad ir jie dažnai užsuka į jos saloną dovanų mylimoms moterims.
2017 metų pavasario ir vasaros kolekciją įkvėpė grakštūs, gražūs, išdidūs laukiniai paukščiai. Visi modeliai atnaujinto Latvijos nacionalinio meno muziejaus laiptais žengė išdidūs ir orūs, o publika stebėjo šou nuščiūvusi ir sulaikiusi kvapą – lyg bijotų nubaidyti tas nežemiškas būtybes.
Kolekcijoje nemažai raudonos, juodos, švelniai rožinės, – tų atspalvių, kurių apatinius moterys noriai dėvi. Šie tonai pagardinti švelniais karamelės ir triufelių atspalviais.
Drabužiai pasiūti iš prabangių natūralių audinių – šilko, aksomo, tiulio, dizainerė liko ištikima savo firminiu ženklu tapusiems nėriniams, kaspinėliams ir raišteliams. Atviri pečiai, gilios iškirptės, prisegamos kojinės, perregimi audiniai, klostės, – I. Ozola žino, kaip sugundyti apatiniais.
Kolekcija pabrėžtinai moteriška, o modeliams einant pro šalį susidarydavo įspūdis, kad tie drabužiai besvoriai, o visas šou – tik gražus sapnas, iš kurio visai nesinori pabusti...