Savo karjerą kompanijoje „Guess“ pradėjo šiandien puikiai visiems žinomi modeliai Claudia Schiffer, Eva Herzigova, Adriana Lima, Alessandra Ambrosio ir kt. Džinsų ir kitų šio prekių ženklo drabužių reklamose yra įsiamžinusios ir aktorės Laetitia Casta, Carre Otis, Drew Barrymore, buvusi aktoriaus Johnny Deppo žmona Amber Heard ir kt. Buvusiai pirmajai Prancūzijos damai Carlai Bruni buvo vos 16-ka, kai ji pozavo „Guess“ reklamai.
Tarp „Guess“ veidų šiandien – ir tokie garsūs šiuolaikiniai modeliai, kaip Hailey Baldwin, Gigi Hadid ir kt.
„Niekada nesirinkau žinomų ir jau garsių moterų. Man patiko jas tarsi atrasti“, – sako vienas kompanijos įkūrėjų ir dabartinis prekių ženklo „Marciano Guess“ kūrybos vadovas Paulas Marciano. Neslepia: iš pradžių kompanija neturėjo pinigų mokėti milžiniškų honorarų žinomiems, jau pripažintiems modeliams. O savo karjerą dar tik pradedančioms merginoms „Guess“ buvo lyg tramplinas. Dauguma jų tapo pasaulinio garso modeliais.
P. Marciano gali sau prisiimti nuopelnus už tai, kad „atrado“ bene garsiausią visų laikų modelį Claudią Schiffer.
„Guess“ reklamai ji fotografavosi 1989-aisiais, tada būsimam supermodeliui buvo 19-ka.
Praėjus 23 metams po pirmosios fotosesijos, prekių ženklo 30-mečio proga, C. Schiffer vėl pozavo priešais objektyvą. Reiktų labai gerai įsižiūrėti, kurios nuotraukos darytos dabar ir prieš 23 metus!
Beje,1985-aisiais broliai Marciano išdrįso pasauliui pristatyti juodai baltas reklamines nuotraukas. Šiandien jos nenustebintų, o prieš 30 metų tai buvo neįprasta. „Nespalvotos nuotraukos nesensta, žiūrėdamas į prieš 20 metų darytą nuotrauką, tarkim 1989-ųjų Carrie Otis, ir palygintum ją su 2009-aisias darytomis Klaros Wester nuotraukomis, neįžvelgtum labai didelio skirtumo“, – įsitikinęs P. Marciano.
„Jubiliejinė“ C. Schiffer fotosesija 2012-aisiais irgi buvo juodai balta. Kompanijos įkūrėjas neslepia visada norėjęs stiprių nuotraukų, kurios kurstytų fantazijas ir vaizduotę. Todėl jis visuomet ieško stiprių, pasitikėjimą savimi spinduliuojančių moterų.
Galima sakyti, kad P. Marciano prisidėjo ir prie aktorės Drew Barrymore karjeros. Iki nusifotografavo „Guess“ drabužių reklamai 1993-aisiais, ji buvo žinoma kaip filmuose matyta pašėlusi paauglė, po to į D. Barrymore imta žiūrėti kaip į patrauklią jauną moterį.
Savo karjerą nuo „Guess“ pradėjo ir tokios legendos, kaip fotografas Wayne Maser ir modelis Ellen von Unwerth (šiandien jai 62-eji).
Vienas skandalingiausių P. Marciano modelių – Anna Nicole Smith (palikusi šį pasaulį 39-erių). Jam patiko, kad ši moteris buvo tikra, reali, be to, ne kaulų vyniotinis. Jau žinoma jo frazė, kad tikrai seksuali moteris yra sveika ir tikrai ne pernelyg liesa.
„Guess“ reklamose 1993-aisias sveiką seksualumą spinduliuojanti Anna Nicole kiek primena aktorę Anitą Ekberg F. Fellinio filme „La Dolce Vita“.
Prekių ženklo „Marciano Guess“ 2016 metų pavasario ir vasaros bei rudens ir žiemos kolekcijų veidas – 32-ejų argentiniečių aktorė Belén Rodríguez. Ne kartą įvertinta kaip viena patraukliausių televizijos žvaigždžių, Belén vadinama Lotynų kraštų Sophia Loren. (Beje, šia italų kino legenda labai žavisi ir pats P. Marciano).
Modeliu dirbti ji pradėjo 17-kos. Ji taip pat kviečiama filmuotis televizijoje, yra išleidusi dvejus aromatus, Milane, kur ir gyvena, atidarė drabužių parduotuvę ir netgi įkūrė restoraną.
Prekių ženklo „Marciano Guess“ ambasadorėmis buvo ir modeliai Clara Alonso, Elin King, Klara Wester, Elsa Hosk, Heide Lindgren, Alyssa Miller, Emily DiDonato, Jessica Hart, Caroline Winberg, Bianca Balti ir kt.
Naujausiose įvaizdinėse „Marciano Guess“ nuotraukose ir reklaminiame vaizdo klipe B. Rodríguez spinduliuoja pritrenkiamą moteriškumą ir vilki „Marciano Guess“ drabužius, kuriuos vilkėdama kiekviena moteris jaustųsi verta Holivudo kalvų ir prabangių atostogų prie atviro baseino ant stogo.
Beje, kampanijos sumanytojas – pats Paulas Marciano. Fotografu pasirinktas vienas elegantiškiausių ir rafinuočiausių šio amato meistrų italas Josephas Cardo. Jam puikiai pavyko perteikti prekių ženklo filosofiją ir nuotaiką: savimi ir gyvenimu besimėgaujančiai moteriai po kojomis ne tik Holivudo kalva, bet ir visas pasaulis.
Ir ankstesnieji, ir dabartiniai prekių ženklų „Guess“ ir „Marciano Guess“ veidai spinduliuoja patrauklumą ir pasitikėjimą – ne veltui jų atradėjas P. Marciano siekia moteris įkvėpti taip jaustis. Lauksime naujų pono Marciano atradimų.
Galbūt juo galėtų tapti ir lietuvė? Kaip manote, kuri žinoma Lietuvos moteris labiausiai tiktų tapti „Marciano Guess“ veidu? Dalyvaukite KONKURSE, siūlykite savo variantą ir už tai laimėkite 100 eurų dovanų čekį apsipirkti „Marciano Guess“ parduotuvėse.
Užsakymo nr.: PT_72734818