2012-2016 m. mados namams DIOR kūręs R. Simonsas buvo sugriežtinęs Christiano Dioro moterį. Naujoji kūrybos vadovė M. G. Chiuri grįžo prie jausmingos ir švelnios - pradinės Ch. Dioro moters. Anksčiau ši dizainerė dirbo mados namuose VALENTINO, jau tuomet išryškėjo jos talentas moteris paversti romantiškomis svajoklėmis.
Paryžiuje demonstruota kolekcija tapo nemenku iššūkiu naujai dizainerei, tai pirmasis jos aukštosios mados darbas mados namams DIOR. Vietoje paprasto podiumo buvo pasirinktos paslapčių sodo dekoracijos. Žolės kilimu sklendė vakarinėmis sukniomis vilkinčios manekenės. Kolekcijoje netrūko užuominų į legendinio dizainerio Ch. Dioro sukurtą new look įvaizdį: liaunas korsetais formuotas liemuo, plazdantys sijonai, pabrėžtas grakštumas, dioriški itin liemenį akcentuojantys švarkai. Gausu buvo ir nuostabių rankų darbo gėlių siuvinėjimų.
Greta švelnios moters M. G. Chiuri pateikė ir vyriškesnių, griežtesnių modelių. Manekenės persikūnijo į paslaptingas būtybes, vilkinčias juodus kostiumus, ilgus apsiaustus, veidus slepiančias po trapiomis kaukėmis.
Ši haute couture kolekcija tarytum šiuolaikiška pasakos apie Pelenę interpretacija. Iš pradžių butaforišku sodu žengę tamsūs, paslaptingi modeliai pamažu pražydo - viena po kitos rodėsi vis prabangesnės ir puošnesnės princesės. Jeigu Pelenė gyventų šiandien, nė neabejojame, kad karališkoje puotoje ji vilkėtų būtent DIOR.
Daugiau mados namų DIOR 2017 m. pavasario haute couture kolekcijos nuotraukų - fotogalerijoje: