Renginių organizatorė Rasa Arlauskienė apie tai, kas yra geras vakarėlis

Verslininkė Rasa Arlauskienė svajojo tapti prezidento vertėja, o tapo... renginių organizatore.

Būdama vos dvidešimties, Rasa tapo vienos vokiečių įmonės direktore, vėliau daug metų dirbo mados versle, turėjo nuosavą barą „Pavos“ sostinės centre... Ši veikla ir pastūmėjo į nuosavą renginių verslą: su bičiuliais kiekvieną savaitę rengdavo įspūdingas šventes, teminius vakarėlius. Kaip išskirtinių renginių organizatorė R. Arlauskienė žinoma jau bemaž penkmetį. Ne atsitiktinai savo kompaniją pavadino „Next Level“. „Pavadinimas įpareigoja mane pačią kas kartą save pranokti, padaryti geriau, gražiau, įdomiau“, – šypsodamasi sako Rasa. Ji neslepia, kad subrandinti nuosavo verslo idėją padėjo ir bičiulis Mantas Petruškevičius – su „Flower Couture by Mantas Petruskevicius“ jie įgyvendina bendras idėjas.

Renginių organizavimas – tai ne tik pašnekesiai prie taurės šampano, dizainerių suknelės ir fotoaparatų blykstės. „Šiame versle labai daug ir juodo nematomo darbo, – teigia R. Arlauskienė. – Reikia atsakyti į daugybę laiškų, dieną bėgti iš susitikimo į susitikimą, po renginio užpildyti galybę popierių, sutvarkyti buhalteriją.“ Galėtų vardyti ir vardyti. Atlikti kai kurias užduotis padeda asistentė, vis dėlto daugiausia darbų tenka pačiai Rasai.

Puošnus švarkelis „Mojo“

„Esu labai darbšti ir pareiginga, daug reikalauju ir iš savęs, ir iš kitų. Be to, labai mėgstu savo veiklą, ja nuoširdžiai mėgaujuosi“, – tikina pašnekovė. Kaip ji viską spėja? „Mažai miegu, – nė nemano slėpti. – Keliuosi labai anksti, be žadintuvo, tarp keturių ir penkių ryto. Atsakinėju į laiškus, rengiu vakarėlių koncepcijas, nes savo idėjas turiu dar ir patraukliai pristatyti. Dieną šiems darbams nelieka laiko.“ O dažniausiai vienu metu tenka planuoti iš karto kelis renginius... Būna, net ir grįžusi vakare namo moteris įjungia kompiuterį.

Sekmadieniai skiriami namams ir šeimai – vyrui Raimondui, 13-kos sūnui Matui ir 9-erių dukrai Evitai. Tada R. Arlauskienė stengiasi neatsiliepti į telefono skambučius ir netvarkyti darbo reikalų. Namie pašnekovė mūvi džinsus arba tampres, juos derina su ilgais marškiniais. Arba vilki susiaučiamą patogią suknelę ir nė iš tolo neprimena tos prabangios vakarėlių ponios. Estete save vadinanti pašnekovė vis dėlto pripažįsta, kad elegancija jai rūpi ir namie. Kodėl Rasa ėmėsi išskirtinių renginių organizavimo verslo?

Rasa laikosi vienos nerašytos taisyklės – iš vakarėlio turi išeiti tokia, kokia atvyko, ne tik atrodyti, bet ir elgtis elegantiškai.

„Vadovauti man visada sekėsi, esu baigusi verslo vadybą, turiu verslumo gyslelę. Tik nebuvo taip, kad atsibudau vieną rytą ir nusprendžiau tapti renginių organizatore. Iki šios veiklos ėjau natūraliai, nes man patinka padėti kitiems, noriai rengiu draugams šventes, mėgstu gražius daiktus, patinka linksmintis, tad viskas susiklostė savaime“, – paaiškina R. Arlauskienė. Ji mano, kad ne tik organizuoja renginius. „Labai stengiuosi nuoširdžiai paaiškinti ir patarti užsakovams, kaip padaryti geriau, kokybiškiau. Noriu ne tik organizuoti darbą, bet ir pasidalyti sukaupta patirtimi, žiniomis, pakeisti žmonių požiūrį į viešus renginius“, – sako pašnekovė. Svarbiausia švenčių rengėjų savybe ji laiko paslaugumą bei gebėjimą bendrauti, bendradarbiauti.

R. Arlauskienė visada buvo (ir yra) geidžiama vakarėlių viešnia. Kas jai yra geras vakarėlis? „Kai vyrauja gera atmosfera, kai gera kompanija, kai galima pašokti, o vakarėlio pabaigoje esi vis dar su batais ir neišsidraikiusiais plaukais“, – juokiasi. Rasa laikosi vienos nerašytos taisyklės – iš vakarėlio turi išeiti tokia, kokia atvyko, ne tik atrodyti, bet ir elgtis elegantiškai.

Dažnai kvepinasi prekių ženklo „Jo Malone“ kūriniais, patinka kompanijos „Tom Ford“ aromatai

Net pačios rengiamuose vakarėliuose R. Arlauskienė atrodo kaip viešnia. Kaip jai tai pavyksta? „Atrodo, kad esu ponia – nieko nedarau, o dirba kiti? – juokiasi pašnekovė. – Visa paslaptis yra planuoti ir valdyti laiką. Esu labai darbšti, prieš renginį ne visada spėju grįžti namo persirengti. Tarkim, jei vakarėlis vyks viešbutyje, drabužius atsivežu ir palieku viešbučio kambaryje, prieš renginį nubėgu į artimiausią saloną pasidaryti makiažo ir šukuosenos. Visada laikausi taisyklės – jei renginys aukšto lygio, taip turi atrodyti visi: ir padavėjai, ir asistentai, ir organizatoriai, ir svečiai.“ Svarbu paisyti nurodyto aprangos kodo. „Ne tik svečiai, bet ir kviečiantieji turi pamąstyti apie aprangos kodą“, – įsitikinusi Rasa. O jei abejojate, geriau atrodyti puošniau negu per prastai.

Patyrusi renginių organizatorė prisipažįsta kartais pasigendanti bendro entuziazmo pasipuošti, išeiti į žmones, noro save parodyti. Pasak pašnekovės, norint ne tik atrodyti, bet ir jaustis gerai, užtenka dušo, gero makiažo ir šukuosenos. „Šios priemonės paslepia nuovargį“, – įsitikinusi Rasa. O atsigaivinus ir pasipuošus, savaime pakyla nuotaika, atsiranda noras švęsti.

Rasa Arlauskienė – apie vakarėlių akcentus

Kvietimas. „Renginys prasideda nuo kvietimo. Tai – užuomina, ko galima tikėtis. Dabar madinga nustebinti kuo įmantresniu, originalesniu kvietimu. Vis dėlto manau, kad nėra nieko geriau už klasikinius kokybiškus, atspausdintus ant gero popieriaus. Svarbu ir gražiai įteikti. Nepateisinu paskubomis elektroniniu paštu išsiųsto kvietimo.“

Vakarinė rankinė „Escada“

Siūdintis sukneles pradėjo vaikystėje. Šią tradiciją tęsia. Mėgstamiausi dizaineriai – abu Egidijai: Rainys ir Sidaras. „Kai noriu būti romantiškesnė, vilkiu Egidijaus Rainio suknelę, o kai norisi šiek tiek griežtumo, – Egidijaus Sidaro kūrinius. Jei reikia ne tokios įpareigojančios aprangos, renkuosi prekių ženklo „Lily by Lilija Larionova“ drabužius, – juos vadinu šėlionių. Šios dizainerės susiaučiamas sukneles mėgstu dėvėti ir namie.“

Kasdien paryškina blakstienas

Glamūras. Savo stilių R. Arlauskienė apibūdina kaip glamūrinį. „Toks man tinka ir patinka.“

Bateliai – silpnybė. „Mėgstamiausi vakarėlio palydovai yra prekių ženklo „Jimmy Choo“, su jais galiu išbūti visą vakarą.“ „Vakarinių batelių turiu tikrai daug, o štai rasti patogius ir elegantiškus kasdienius – problema.“

Mados namų „Giuseppe Zanotti“ basutės

Rankinės. Kristalais nusagstyta prekių ženklo „Escada“ – kai reikia puošnaus akcento. Neįpareigojanti ir universali „Yves Saint Laurent“ rankinė tinka einant susitikti su draugais, į kokteilius, į kiną.

Ši rankinė („YSL“) – Rasos viena mėgstamiausių

Makiažas. „Jį patikiu profesionalams, nes manau, kad kiekvienas turi dirbti, ką geriausiai išmano. Neturiu talento pasidažyti, todėl to ir nedarau.“ Kasdien Rasa pati darosi tik minimalų makiažą: blakstienas paryškina tušu, parausvina lūpas. „Beveik visi mano lūpų dažai – raudoni“, – konstatuoja kratydama rankinę.

„Beveik visi mano lūpų dažai – raudoni.“

Kvepalai. „Patinka ryškūs, stiprūs, šleifiniai, mėgstu nugvelbti net vyro.“ Tarp mėgstamiausių – prekių ženklų „Amouage“, „Kilian“, „Tom Ford“ linijos „Private Blend“, „Armani Privé“, „Jo Malone“.

Nuotraukos – Redos Mickevičiūtės ir iš redakcijos archyvo

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis