Palydėdamas paskutinį žiemos mėnesį „Wolford“ butikas savo ištikimiausius klientus ir VIP svečius sukvietė į pavasariui skirtos kolekcijos pristatymą, kuriai dizaineriai įkvėpimo sėmėsi net ir chna ornamentuose. Prekės ženklo ambasadore šalyje tapo stilistė Asta Valentaitė. Dėl kasdienio nepriekaištingo įvaizdžio ši tarptautinė kompanija Astą ir pasirinko atstovauti jų prekės ženklui Lietuvoje.
„Džiaugiuosi, kad gavau pasiūlymą tapti šio prekės ženklo ambasadore Lietuvoje, nes pati jau daugiau negu penkiolika metų renkuosi jo gaminius ir jeigu tik velkuosi suknelę ar sijoną, neįsivaizduoju savo garderobo be šio prekės ženklo pėdkelnių, kurios tobulai priglunda prie kūno ir yra ilgaamžės. Esu tikra, kad šio prekės ženklo parduotuvėse kiekviena dama lengvai išsirinks ne tik pėdkelnes, bet ir dailius, kūną formuojančius apatinius ar tiesiog stilingą minimalistinio stiliaus lengvą viršutinį rūbą”, - kalbėjo Asta.
Valentino dienai skirtoje kolekcijoje karaliauja raudona ir juoda spalvos. Subtiliai seksualius apatinius puošia prancūziški nėriniai.
Chna piešiniai atsispindi „Trend“ kolekcijos „Henna Sparkle“, „Night Glow“ pėdkelnėse - jos ne tik puoštos raštais, bet ir prieblandoje švyti. Tai - puiki inovacija, leidžianti būti pastebėtai ir išsiskirti iš minios. Naujausioje kolekcijoje vyrauja natūralios gamtos spalvos, pasteliniai atspalviai.
Vakaro svečiai: