M. Linkytė tapo lietuviško mados prekių ženklo „Adatytė“ veidu. Naujai, vasaros sezonui skirtai kolekcijai pristatyti M. Linkytė pasirinkta neatsitiktinai. Pasak prekių ženklo kūrėjos Dianos Lucinavičiūtės, ji yra būtent ta asmenybė, kuri įkūnija visus kolekcijos akcentus – yra žaisminga, paslaptinga, charakteringa, mėgstanti patogumą, tačiau visuomet stilinga ir spinduliuojanti teigiamas emocijas.
Štai Monikos drabužių spintoje daugiausiai vietos užima patogūs laisvalaikio drabužiai. „Aš tikrai neturiu milžiniškos drabužinės, nors tokios, žinoma, neatsisakyčiau, − šypteli Monika. – Mėgstu pasipuošti, tačiau drabužiai man nėra pirmenybė. Paskutiniu metu itin pamėgau sukneles, sijonus, sijonkelnes. Labai mėgstu sportinius kostiumus, ypač minkštus ir pūkuotus. Negalėčiau išskirti vienos dominuojančios spalvos – mano spintoje rastumėte visą jų paletę, nors šiuo metu kažkodėl pamėgau rausvą. Domiuosi mada, tačiau toleruoju saikingą vartojimą. Tiesa, būna, kad perku spontaniškai, tačiau pastaruoju metu stengsiuosi pirkti tai, ką galėčiau pritaikyti prie jau esamų drabužių.“
Atsakingas vartojimas yra labai artimas lietuviško prekių ženklo filosofijai. Tad nieko keisto, kad naujoji kolekcija yra sukurta iš lietuvoje audžiamo lino – natūralaus audinio, garsėjančio ilgaamžiškumu. Idėjų naujai kolekcijai dizainerė sėmėsi Azijoje: „Pastebėjau, kad ten įsigyti natūralaus audinio drabužių labai sudėtinga, ypatingai pastebimas vartotojiškumas, o mūsų įmonės filosofija – gamtos tausojimas. Tad kuriant naują kolekciją norėjosi pasiūlyti ne tik tai, kas patogu, tačiau ir tai, kas madinga bei ilgaamžiška,“ − pasakoja D. Lucinavičiūtė. Kolekcijos modeliai taip pat klasikiniai, pasak dizainerės, jie bus madingi ir po 10-ties metų.
Naują lietuviško prekės ženklo kolekciją „Vasara, tu atėjai!“ sudaro spalvingos – mėlynos, rožinės, rudos, oranžinės – suknelės, palaidinės ir kelnės iš Lietuvoje gaminamo lino. Gaminiai tinka laisvalaikiui, tačiau gali būti derinami ir prie dalykinio ar vakarinio stiliaus.
„Aš žaviuosi tais žmonių kuriamais įvaizdžiais, kurie tarsi spinduliuoja kažką iš vidaus. Juk ir pats stilius – tai jausmas, išraiška, savo asmenybės perteikimas spalvomis, raštais, medžiagomis, tekstūromis, įvairiais akcentais,“ − pasakoja naujos kolekcijos veidu tapusi M. Linkytė.
O štai S. Burbaitė papuošė naujos, atostogų ir kelionių įkvėptos „Wicky“ kolekcijos fotosesiją. „Kodėl Simona? Nes ji graži, nuoširdi, protinga, paprasta ir stipri mergina,“ – modelio pasirinkimą aiškina ženklo kūrėja, dizainerė Viktorija Rakauskienė.
Naujoje kolekcijoje galima rasti daug ryškių vasaros spalvų, gėlių ir paukščių motyvų. Kūrėja atskleidė, kad kai kurie lino ir medvilnės audiniai buvo kurti specialiai pagal jos užsakymą.
Kolekcijos pristatymo fotosesijai buvo pasirinktas Molėtų aerodromas. Dėl vėsaus oro ir vis kylančių lėktuvų sąlygos nebuvo pačios geriausios, tačiau kūrybinė komanda neprarado geros nuotaikos. Pasak prekių ženklo dizainerės, teko ir šokti, ir dainuoti, kad tik nesušaltų, tačiau rezultatu ji liko patenkinta – juk tikslas buvo nustebinti.
Savo darbu džiaugiasi ir S. Burbaitė. „Smagu, kad šiam projektui pasirinkta visiškai neįprasta lokacija, o mano fotosesijos partneriu tapo „Amberton Air“ sraigtasparnis. Naujoje kolekcijoje atsispindi atostogos, kelionės... manau, kad mums tai puikiai pavyko perteikti,“ – fotosesijos įspūdžiais dalinosi ji.