Naujausia Indijos dizainerių kolekcija bus pristatyta ir Lietuvoje

Jau rugpjūtį, 70-ųjų Indijos Nepriklausomybės metinių šventinio vakaro metu Indijos aukštosios mados atstovai „Shantanu & Nikhil“ Lietuvos mados gerbėjams pristatys savo naujausią kolekciją.

Indijos prekių ženklas „Shantanu & Nikhil“ startavo 1999-aisiais ir savo išskirtiniais tradicinės Indijos mados bei modernaus dizaino deriniais užsitikrino tvirtas pozicijas aukštosios mados pasaulyje. Išsilavinimą skirtingose srityse turintys dizaineriai – Nikhil Mehra, kuris yra baigęs dizaino studijas bei Shantanu Mehra turintis finansų magistro laipsnį, subūrė prekių ženklo branduolį, kuriame susijungė meistriškumas tiek kūrybiniuose, tiek komerciniuose mados aspektuose. „Shantanu & Nikhil“ modeliai mėgstami dėl juose derančios rafinuotos prabangos, nepriekaištingų siluetų bei šiuolaikiško funkcionalumo. Prekės ženklo ištikimi klientai – tokios Indijos žvaigždės kaip aktoriai Ranveer Singh, Shahid Kapoor ar verslininkė, buvęs, modelis aktorė Shilpa Shetty.

Dizainerių duetas
Dizainerių duetas
Organizatorių archyvas

„Rėžimas“
„Rėžimas“
Organizatorių archyvas

Vilniuje „Shantanu & Nikhil“ pristatys savo 2017 rudens-žiemos kolekciją, pavadinimu „The Regiment“ (liet. „Rėžimas“). Tai žada būti išties įspūdingas mados pasakojimas. Kaip teigia patys dizaineriai: „2017-ųjų rudens-žiemos kolekcija dar kartą deklaruoja mūsų prekių ženklo viziją – norą atstovauti modernios šiuolaikinės Indijos dvasią, simbolizuojančią progresyvumą bei unikalumą. Kolekcija „The Regiment“ atiduoda duoklę šalies gynėjams, tad modelių dizainui įkvėpimo sėmėmės iš Indijos karinių oro pajėgų, karinio jūrų laivyno ir armijos uniformų. Jos ne tik spinduliuoja heroizmą, bet ir reprezentuoja pagrindines vertybes, būdingas Indijos ginkluotoms pajėgoms, tai – disciplina, pasididžiavimas tarnyste šaliai bei bendrumo jausmas.“ Kolekcijoje pristatomuose, kiek androgeniškuose modeliuose susipina vyriškumas ir moteriškumas, griežtumas ir švelnumas, gynėjo ir apsaugos ieškančio pozicijos. Tokie akcentai kaip vyriško sukirpimo švarkai moterims bei sijonus primenančios audinio klostės vyriškuose kolekcijos modeliuose skelbia apie metamą iššūkį nusistovėjusiems stereotipams apie skirtingų lyčių vaidmenis visuomenėje, kovą už savo įsitikinimus. Kolekcijoje pristatomi indiškų vakarinių kostiumų „bandhgala“ bei vyriškų „sherwanis“ iki kaklo sagutėmis sagstomų paltų moteriški bei vyriški modeliai, rėžimo dvasią atspindi vyraujančios atlenkiamos apykaklės, vertikalios kišenės, antpečiai, rankų darbo, senovinio stiliaus apvalios sagos bei medalionai. Išskirtinis kolekcijos akcentas – tiek moteriškus, tiek vyriškus modelius puošiančios senovinės segės, preciziškai inkrustuotos Chris'o Bangle'o kurtais „Swarovski“ kristalais.

Dizainerių kolekcijos pristatymas
Dizainerių kolekcijos pristatymas
Organizatorių archyvas

„Tokio lygio Indijos mados aukštosios mados atstovų Lietuvoje sulaukiame pirmą kartą,“ – pasakojo renginio iniciatorius Utsava Kasera, – „džiaugiamės, jog pasauliniu mastu pripažinti dizaineriai atvyksta į Lietuvą būtent Indijos Nepriklausomybės 70-ųjų metinių proga. Iškilmingo vakaro metu podiumu žengsiantys modeliai aukštosios mados interpretacijomis siekia pabrėžti istorijos, kilmės šaknų įtaką bei svarbą, kolekcija demonstruoja senovės Indijos karžygiškumą, atsidavimą, ilgaamžes vertybes ir stiprius įsitikinimus, ko nuoširdžiai linkime ir šių dienų, moderniai mūsų šaliai.“

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis