Dar visai neseniai kartu su aktore, televizijos laidų vedėja bei socialinių projektų iniciatore Jurgita Jurkute-Širvaite išleidęs išskirtinę vasaros kolekciją, lietuviškas prekių ženklas „Sauths“ pristatė Paryžiaus įkvėptą naująją rudens-žiemos kolekciją pavadinimu „Atgal į realybę“.
Prekių ženklas iki šiol drabužius kūrė iš lietuviško lino, jie būdavo skirti tik šiltiesiems metų laikams bei kelionėms į saulėtus kraštus. Nauja rudens kolekcija – pirmoji skirta vėsiems orams bei darbinėms rudens kelionėms. Kaip pasakoja patys kūrėjai, „vasaros drabužiai skirti atostogoms, jie tampa neatsiejama nuotykių ir nuostabių prisiminimų dalimi, bet juk po šių nuostabių akimirkų visada grįžtame į realybę: į darbus, į kasdienį gyvenimą“.
Tačiau čia pat drabužių kūrėjai pabrėžia, jog pažiūrėjus į kasdienį gyvenimą kitomis akimis, galima įžvelgti naują neatrastą šios kasdienybės grožį. Naujoji kolekcija būtent tai ir atspindi – ji taip pat skirta kelionėms, tik toms, į kurias leidžiamasi šiuo metų laiku. Daugiausiai įkvėpimo kūrybos procese mums suteikė rudenėjančiais kvapais dvelkiantis Paryžius ir siauros jo gatvės, kuriomis praeivių žvilgsnių neatsigina stilingos damos, menančios įspūdingą šalies mados istoriją“.
Būtent todėl naujos rudens kolekcijos fotosesijai pasirinkta ne kas kita, kaip mados sostinė Paryžius. Tai judrus, visada gyvybės pilnas, stiliaus ir neišblėstančios romantikos miestas. Toks pat ir prekių ženklo ruduo, kurio eleganciją išduoda dominuojančios klasikinės spalvos bei minimalistiniai kirpimais išpildyti gracingi siluetai.
Speciali limituoto leidimo kolekcija kiekvienoje iš mūsų pažadins nuotykiais ir romantika dvelkiančią paryžietišką dvasią, suteiks daugiau pasitikėjimo savimi bei padės į kasdienybę pažvelgti naujomis akimis.