Erica Jennings tapo lietuviško rankinių prekių ženklo veidu

Viena populiariausių Lietuvos atlikėjų, talentingoji Erica Jennings (37 m.) pristato lietuviško prekių ženklo „kARTu“ rudens-žiemos kolekciją. Didžiųjų pasaulio miestų įkvėptą kolekciją sukūrusi prekių ženklo dizainerė Ingrida Jasinskė pasakoja, kad žaviai dainininkei puikiai pavyko perteikti moderniai žaismingą žiemos sezono kolekcijos eleganciją.

Pasak rankinių kūrėjos I. Jasinskės, ši kolekcija yra išskirtinė, atspindi neeilinius kelionių įspūdžius. Tai rodo ir pavadinimas – „Miestai ir istorijos“. Kuriant rankines dizainerę ypač įkvėpė skirtinga didžiųjų pasaulio miestų kultūra, jų gyvenimas, verdantis dvidešimt keturias valandas per parą.

Erica Jennings
Erica Jennings
R.Mickevičiūtės nuotr.

Tokijus, Niujorkas, Sidnėjus – vieni iš garsiausių pasaulio miestų, pulsuojančių energija, spalvomis ir emocijomis. Milijonai gyventojų, kiekvienas iš jų turintis išskirtinę istoriją. Įkvėpimu šaltojo sezono kolekcijai tapo tolima prekių ženklo kūrėjos kelionė į Japoniją. „Tokijuje viešėjau dar šią liepą, ten su lietuvių delegacija vykome į tarptautinę dizaino parodą „Design Tokyo“. Tuo metu ten praleidau tik kiek daugiau negu savaitę, todėl, manau, nepavyko pažinti visų miesto veidų, tačiau neblėstanti energija ir atmosfera mane tarsi užkrėtė, noriu ten sugrįžti dar ir dar, “ – pasakoja Ingrida. Paklausta, kodėl naująją kolekciją pavadino „Miestai ir istorijos“, Ingrida mini, kad ją kelionėse ypač žavi žmonės. „Tokie panašūs ir tuo pačiu labai skirtingi. Milijonus gyventojų turinčiame mieste per minutę gali sugauti šimto praeivių žvilgsnius, visi jie pasakoja skirtingas istorijas. Todėl mintyse ir gimė šis pavadinimas.“

Erica Jennings
Erica Jennings
R.Mickevičiūtės nuotr.

Šią kolekciją įamžinti kūrėjai padėjo Lietuvoje jau puikiai pažįstamų profesionalų komanda – fotografė ir stilistė Reda Mickevičiūtė, makiažo meistrė Jurga Kartu bei žinoma atlikėja, buvusi grupės „Skamp“ narė Erica Jennings. „Siekėme, kad ši fotosesija, kaip ir pati kolekcija, būtų išskirtinė tiek savo stiliumi, tiek modeliu, kurį pasirinksime. Būtent dėl to mums buvo ypač malonu, kad Erica sutiko bendradarbiauti – žavimės tiek jos balsu, kūryba, tiek stiliumi bei išskirtiniais bruožais, o taip pat ir nuoširdumu kiekvienoje veikloje.“ Ingrida džiaugiasi, kad komanda puikiai suprato jos viziją: „Pavyko vienoms su kitomis puikiai komunikuoti, dėl to darbas ėjosi sklandžiai ir pozityviai. Nuoširdus Ericos žaismingumas ir išskirtiniai bruožai suteikė nuotraukoms būtent tokio šarmo, kokį įsivaizdavau planuodama šią fotosesiją.“

Erica Jennings
Erica Jennings
R.Mickevičiūtės nuotr.

Ilgus metus Kaune gyvuojantis viešbutis „Metropolis“ laikomas vienu Laisvės alėjos simbolių. Viešbučio „art deco“ stiliaus holas šįkart tapo išskirtine erdve perteikiančia naujosios prekių ženklo kolekcijos veidą. Svarbi ir pavadinimo simbolika – pavadinimas tarsi papildo pagrindinę kolekcijos idėją ir įkvėpimo šaltinį. „Tai tarsi netikėtas sutapimas – savą ir artimą „Metropolį“ iš naujo atradome čia pat, Kauno širdyje,“ – sako kūrėja. Rankinių modeliai perteikia didmiesčio ritme neišblėstančią modernią eleganciją, spalvų žaismą, pristato netikėtų formų sprendimus tačiau išlaiko subtiliam minimalizmui paklūstančius dizaino elementus. Pusiausvyra atrasta iš naujo, derinama tai, kas iš pirmo žvilgsnio atrodo nesuderinama, kuriamos naujos, kosmopolitiško miesto stiliaus taisyklės.

Erica Jennings
Erica Jennings
R.Mickevičiūtės nuotr.

Nors Ingrida pamini, kad dar toli gražu nėra apsilankiusi visuose pasaulio didžiuosiuose miestuose, tai tikrai yra jos kelionių sąraše. „Esu viešėjusi Niujorke bei Londone, tikrai grįšiu į šią vasarą ypatingai mane sužavėjusį Tokijų, netrukus skrisiu pažinti Bankoko. Labai norėčiau aplankyti Sidnėjų, tačiau tai kol kas – tik svajonė, labai tikiuosi, kad ji taip pat taps realybe.“

Daugiau kolekcijos nuotraukų rasite žemiau:

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis