Apie dvidešimt metų agentūros savininku buvęs Massimo Parisi dar vasarą pasitraukė iš agentūros veiklos ir patikėjo vadovavimą naujai komandai: Marco Savio, Agnei Augutavičiūtei bei netrukus po motinystės atostogų grįžtančiai 10 metų „Baltic models“ direktore dirbančiai Ingridai Bačelytei.
Lapkričio 11 ir 12 dienomis šios agentūros kvietimu Lietuvoje viešėjo ir naujų perspektyvių veidų dairėsi žinomiausi mados pasaulio agentai.
Įsimintinų lietuvaičių ieškojo šios agentūros: topmodelio Kate Moss atradėjai „Storm“ iš Londono; „IMG Models“ iš Italijos, kurie dirba su tokiomis žvaigždėmis kaip Giselle, Cara Delevigne, Julianne Moore, Maria Sharapova, Miranda Kerr; „Uno models“ iš Ispanijos, reprezentuojantys garsenybes Bar Refaeli, Coco Rosha, Elisa Sednaoui; „M4“ Vokietija, „Wilhelmina“ USA, agentūros iš Azijos, Norvegijos, Švedijos.
Dvi dienas Vilniuje trukęs renginys sulaukė gerų rezultatų. Jame dalyvavo apie 200 šiemet atrastų ar jau su „Baltic Models“ dirbančių merginų.
Užsienio agentūros negailėjo gerų žodžių lietuvaičių grožiui, išskirtinumui, stebėjosi net pačių jauniausių gera anglų kalba bei komunikabilumu. Daugiau nei penkiasdešimt naujų merginų bus pakviestos pradėti pasaulinę modelio karjerą. Jau dirbančios modeliais pristatė savo naujausias nuotraukas, bendravo su agentais dėl savo planų ir galimybių bei prisistatė pirmą kartą į Vilnių atvykusioms agentūroms.
Ilgametę patirtį surandant, ugdant ir ruošiant naujus veidus turinti „Baltic Models“ agentūra gali didžiuotis savo modelių sėkme: Julija Steponavičiūtė buvo pasaulinės „Max Factor“ reklamos veidas, fotografavosi ir filmavosi „Armani Code“ kvepalų reklamai; Danguolė Stancikaitė dirbo su „Bourjois“, Giedrė Šekštelytė ne kartą ėjo „Gucci“ podiumu bei nusifotografavo „Vera Vang“ reklamai su garsiu fotografu Patricku Demarchelier; Morta Kontrimaitė pristatinėjo „Dolce&Gabbana“, „Victoria Beckham“, „Calvin Klein“, „Dior“ kolekcijas.
Nuotraukas pateikė „Baltic Models Management“, fotografas Lucas Bruggemann.