„Mūsų tikslas – tendencijas pateikti per ryškiausias detales, sulieti viską į visumą“, – sako įvaizdžio kūrėjai, neatsitiktinai madų fotosesiją perkėlę į pačią prabangiausią, tikrais persiškais kilimais išklotą erdvę Vilniuje.
Naujausi mados vėjai pučia iš Artimųjų Rytų
Kūrybinis lietuvių duetas šiuo finaliniu projektu pabrėžia mados pasaulį užkariaujančias tekstūrų ir audinių tendencijas, akcentuoja gausybės raštų ir spalvingų detalių derinimą, sujungia viską į didingą, ryškiaspalvį paveikslą.
Pasak kūrėjų, mados tendencijos visada turi kelias pagrindines kryptis ir kelias jų variacijas. Viena iš stipriausiai įsitvirtinusių mados krypčių pastaruoju metu buvo sterilus skandinaviškas stilius, tačiau naujausi mados vėjai pučia iš Artimųjų Rytų. 2018 m. į madą grįžta ryškios tekstūros, spalvos ir interjero detalės, sukuriančios prabangos įspūdį. Įvaizdžio kūrėjai fotosesijai pasirinko įspūdingą vietą – persiškų kilimų galeriją.
2017-aisiais pristatytos kolekcijos „Glitter“ prabanga buvo perteikiama per auksą ir aukščiausios kokybės audinius. Šioje fotosesijoje drabužių nėra, todėl prašmatnumo įspūdis sukuriamas per aplinką – rytietišką prabangą. Modeliams prieš fotografo objektyvą teko pozuoti 70 tūkstančių eurų vertės persiškų kilimų fone.
Madinga raudona
Pasak įvaizdžio kūrėjų, raudona spalva yra itin ryškus šio sezono akcentas.
Fotosesijoje raudonų filtrų ir atspalvių fone pagrindiniu akcentu tapo modelių garbanos. „Ateinančio sezono hitas – garbanos, šukuosena „tarsi nieko nešukuota“, madingi bus „subtiliai rėkiantys“, išgryninti šviesūs-melsvi atspalviai, nepradingstantys margoje erdvėje. Šį sezoną madingi vaivorykštės atspalviai – šaltas šviesus (angl. ice blond), rausvas šviesus (angl. strawberry blond), pilkšvas šviesus (angl. grey blond) – karaliaus ir ateinančiais metais,“ – sako Andrius Mašauskas ir Anatolijus Pajanok.
Akcentas – šukavimai
Nuogumas išryškino ne tik triukšmingą aplinką, bet ir fotosesijoje parodytas šukavimų tendencijas. Dueto rudens kolekcijoje buvo daug kalbama apie dualumą, kuris šiame finaliniame projekte atskleistas visiškai kitaip. „Atsisakėme drabužiais sukurto įvaizdžio, galinčio sufleruoti apie sluoksnių derinimo tendencijas. Palikome kūną, spalvas ir tekstūras plaukuose, mus supančią aplinką ir tendencijas, aiškiai matomas šiose detalėse“, – savo idėją paaiškina kūrėjai.
Įspūdingą tendencijų pristatymo būdą nufotografavo mados fotografas Tomas Vyšniauskas, kuris sako, kad šioje fotosesijoje mados ant kūno neliko. Kūnas, anot fotografo, liko toks, kokį jį sukūrė gamta, – tikras, gražus, nepakartojamas, o nuogumas buvo pridengtas tik karščiausiais ateinančio sezono akcentais, kuriems visiškai atsiskleisti ir padėjo ši aplinka.