Naujausiuose dizainerės E. Paulauskės kuriamo prekių ženklo „erikahoc“ darbuose vyrauja laikui nepavaldus kokybiškas dizainas ir neperkrauta estetika. Dizainerei naujausia kolekcija – tai būdas perteikti ženklo vertybes, pasakoti jo istoriją bei eksperimentuoti, į kūrybą įpinant naujas detales.
„Naujuose kūriniuose išlaikoma ženklui būdinga minimalistinė estetika, kuri kalba įvairiapusiškai moderniai moteriai. Būtent jai ir yra skirta mano kūryba. Kurdama šią kolekciją drąsiau eksperimentavau su formomis ir oda. Pirmą kartą pristatau krokodilo imitacijos odą, saikingai įtraukiu spalvas, o su geometrinėmis formomis žaidžiu pritaikydama jas funkcionaliam dizainui. Drąsesnį požiūrį perteikia ir fotosesijos nuotaika, spalvos ir aplinka“, – sako E. Paulauskė.
Naujos kolekcijos veidu jau antrą kartą tapo modelis J. Steponavičiūtė, kuri neslepia, kad prekių ženklo gaminiais žavisi dėl išlaikomos aukštos kokybės ir reprezentuojamo moters paveikslo.
„Erikos Paulauskės dizainą vertinu dėl šilto minimalizmo, kuris tuo pačiu išlieka ir labai funkcionalus. Pati turiu kelis prekių ženklo odos gaminius, todėl jau teko išbandyti jų ilgaamžiškumą ir patogumą. Taip pat man labai artimas dizainerės požiūris į moterį, kuri yra būtent tokia, kokios mes visos: kartais trapi, kartais ryžtinga ar net pikta, kartais be galo laiminga, bet visą laiką labai moteriška. Kalbant apie naujos kolekcijos fotosesiją, darbuotis buvo tikrai smagu, viskas dėl puikios komandos ir profesionalumo“, – pasakoja J. Steponavičiūtė.