Savaitę palydėsime patriotiškai, o per meilės dieną skanausime naujo skonio Dubajaus šokolado 

Šį savaitgalį pasitiksime švęsdami meilę, o jį palydėsime minėdami Valstybės atkūrimo dieną. Tautiečių pirkinių krepšeliai atskleidžia, kad abi šios progos laukiamos ir paminimos – mylimieji lepinami itališkais skanėstais, gėlėmis bei mielomis smulkmenomis, o Vasario 16-ąją išauga lietuviškų saldumynų ir tautinės atributikos paklausa. Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pastebi, kad pirkėjų įpročiuose ryškėja ir nauja tendencija – per šventes vis dažniau skamba nealkoholinio putojančio vyno taurės.

Saldūs įpročiai nusistovėję, bet yra ir intrigos


„Valentino diena ir Valstybės atkūrimo šventė yra skirtingos progos, bet matome, kad tautiečiai abi jas bent simboliškai pamini – tai atskleidžia pirkinių krepšeliai, kuriuose pagausėja nealkoholinių gėrimų ir įvairių saldumynų, ypač saldainių dėžutėse bei šokoladų. Tiesa, pirkėjų krepšeliai kiek skirtingi kiekvienai progai. Pavyzdžiui, meilės dienai perkamiausi yra italų gamintojų saldainiai „Raffaello“ bei „Ferrero“. Beje, šiemet prekyboje turime ir naujojo aviečių skonio Dubajaus šokolado, tad labai įdomu, ar šis madingas saldumynas nurungs ilgamečius Valentino dienos favoritus“, – pasakoja Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių direktorė.


Geidžiamiausias saldumynas nusistovėjusius pirkėjų įpročius sujudino ir konditerijos segmente – „Maximos“ meistrų pagamintas Dubajaus šokolado skonio tortas per Kalėdas lankomiausioje Lietuvos „Maxima“ parduotuvėje – sostinės „Akropolyje“ buvo paklausesnis už visų laikų perkamiausią tortą su maskarponės sūriu – tikėtina, kad tai bus populiarus pasirinkimas ir per šią meilės dieną. Dubajaus šokolado skonio torto jau galima įsigyti ir visose „Maxima XXX“ parduotuvėse.


„Smaližių tikrai nepaliksime bėdoje šį savaitgalį – padidėjusį apetitą skanėstams atliepsime madingomis naujienomis, pasirūpinome ir papildomais kiekiais guminukų, ledinukų, šokoladų, saldainių dėžučių. Beje, įdomu tai, kad Valstybės atkūrimo dieną bei jos išvakarėse pirkėjų krepšeliuose dominuoja patriotiškos nuotaikos – lietuvių gamintojų šokoladai ir saldainiai, ypač su užrašais „Lietuva“, „Sostinė“, „Vilnius“, „Kaunas“, – kalba I. Trakimaitė-Šeškuvienė.



Savaitę palydėsime patriotiškai, o per meilės dieną skanausime naujo skonio Dubajaus šokolado
Savaitę palydėsime patriotiškai, o per meilės dieną skanausime naujo skonio Dubajaus šokolado
Organizatorių archyvas



Širdelės, vėliavos ir gėlės


Pirkėjai nepraeina ir pro teminės atributikos lentynas – Valentino dienai perka linksmus suvenyrus kaip lipdukai, smeigtukai, sniego burbulai, įvairios raudonos spalvos ar širdelės formos dekoracijos, pliušiniai žaislai.



Savaitę palydėsime patriotiškai, o per meilės dieną skanausime naujo skonio Dubajaus šokolado
Savaitę palydėsime patriotiškai, o per meilės dieną skanausime naujo skonio Dubajaus šokolado
Organizatorių archyvas



Vasario 16-ajai tautiečiai tradiciškai puošiasi aksesuarais su Lietuvos simbolika, tad keliskart šokteli šalikų, pirštinių, kepurių, kojinių paklausa, o populiariausia tautinė atributika yra stiebinės Lietuvos vėliavos bei istorinės vėliavos su Vyčiu.



Savaitę palydėsime patriotiškai, o per meilės dieną skanausime naujo skonio Dubajaus šokolado
Savaitę palydėsime patriotiškai, o per meilės dieną skanausime naujo skonio Dubajaus šokolado
Organizatorių archyvas



„Abi progas vienija pakylėta nuotaika, kurią atspindi ne tik gerokai ūgtelėjantys konditerijos gaminių pardavimai, padidėjanti alkoholinių gėrimų bei jų nealkoholinių alternatyvų paklausa, bet ir gėlės. Tai pirmos metų šventės, kai žmonės prisimena gėles ir ypač noriai perka rožes, spalvotus gvazdikėlius bei tulpes. Pastarųjų nuperkama daugiausiai – matyt, taip mėginame greičiau prisikviesti pavasarį, – šypsosi I. Trakimaitė-Šeškuvienė. – Atliepdami pirkėjų įpročius, tulpių atsivežame dvigubai daugiau nei rožių ir visas gėles pasiūlysime už itin gerą kainą“.


Atranda nealkoholinius burbuliukus


Pirkėjų įpročiuose pagreitį įgauna nauja tendencija – kasmet maždaug dešimtadaliu ūgteli alkoholinių gėrimų alternatyvų paklausa, o šventiškomis progomis pirkėjai aktyviai ieško nealkoholinio putojančio vyno.


„Pavyzdžiui, pernai minėtomis dienomis iš nealkoholinio vyno ir nealkoholinio putojančio vyno gėrimų kategorijos, apie 70 proc. pirkėjų rinkosi nealkoholinį putojantį vyną. Akivaizdu, kad žmonės ieško alternatyvų alkoholiui, bet ir nenori atsisakyti putojančio vyno taurės iškilmingumo, o nealkoholiniai burbuliukai leidžia suderinti ir viena, ir kita. Tai labai pozityvi tendencija, kurią skatiname pasiūlydami vis didesnį pasirinkimą – šių metų vasario šventėms nealkoholinio vyno ir nealkoholinio putojančio vyno asortimentą išplėtėme net iki daugiau nei 60 skirtingų produktų“, – teigia minėto Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių direktorė. 

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis