Į numeris vienas profesionalų gretose laikomų apdovanojimų finalą, kuriame renkami išskirtiniai renginiai bei įgyvendinti patirčių rinkodaros projektai, pateko ir privatus, ir verslui organizuotas Pauliaus Šiupieniaus, „Grail Events“ agentūros kūrybos vadovo projektas.
„Tai naujas standartas vietinėje renginių rinkoje. Dalyvaudami konkurse pasitikrinome ir įsitikinome, kad tai, ką kuriame, nenusileidžia bei gali stipriai konkuruoti su Londone, Niujorke, Los Andžele, Katare ar kituose pasaulio didmiesčiuose vykstančiomis, neretai milijonus kainuojančiomis šventėmis“, – sako Paulius Šiupienius.
Sprendimą savo įgyvendintus projektus pristatyti „Eventex“ jis priėmė praėjusiais metais studijuodamas Los Andžele, pas legendinę Brado Pitto, Beyonce, Jim Carrey, Charlise Theron ir kitų žvaigždžių mokytoją Ivaną Chubbuck.
„Jos buvau pakviestas į vieną Holivude vykstančių vakarėlių. Susipažinus su vietiniais šou pasaulio ir renginių profesionalais bei parodžius savo darbus, jie buvo nustebinti – sakė nesitikėję, kad tokio lygio renginiai vyksta Lietuvoje. Savo sričių žinovai mane paragino dalyvauti geriausiais įvardinamuose pasaulio renginių apdovanojimuose. Iš pradžių į tai reagavau su šypsena, lyg į tiesiog malonų komplimentą. Tačiau vėliau poros renginių nuotraukas, aprašymus ir vaizdo medžiagą visgi „Eventex“ nusiunčiau. Džiaugiausi, kai gavau laišką, patvirtinantį dalyvavimą konkurse, o žinia apie tai, kad su abiem pristatytais projektais patekome į finalą, buvo tikrai ypatingai maloni“, – pasakoja P. Šiupienius.
Prestižiniais pasaulio renginių ir patirčių rinkodaros kampanijų apdovanojimais laikomi „Eventex“ vyksta Australijoje. Juose konkuruoja dalyviai iš visų žemynų, o tarptautinėje teisėjų komandoje dirba populiariausi ilgamečiai savo srities profesionalai iš skirtingų valstybių ir agentūrų.
„Tai pirmasis įvykis, kai Lietuvos kompanija dalyvauja tokio lygio apdovanojimuose ir patenka į finalą. Mums tai – jau įvertinimas, tam tikras laimėjimas, nes pagrindiniame konkurso etape sėkmingai konkuruojame su tokiais užsienyje vykstančiais grandioziniais projektais, kaip Youtube ar Pernod Ricard festivaliai, Xiaomi korporatyvinis renginys, Kataro oro linijų GALA šventė, kurioje koncertavo Christina Aguilera ir kitais“, – sako P. Šiupienius.
Anot jo, „Eventex“ pristatomų užsienio renginių biudžetai, kuriuos sudaro vietos nuoma, maitinimas, techninis išpildymas, atlikėjų honorarai ir kitos šventės dalys, neretai būna milijoniniai.
„Mūsų patiriamos išlaidos yra kelis ar keliolika kartų mažesnės, bet didžiuojamės, kad pateiktos koncepcijos, kūrybiniai sprendimai, techninis išpildymas atkreipė tarptautinių teisėjų dėmesį ir sėkmingai išėjome į finalą“, – teigė P. Šiupienius.
Pasak jo, „Eventex“ projektai vertinami pagal tris aspektus – koncepcija ir idėja, techninis renginio išpildymas bei iššūkiai ir renginio rezultatai. Kiekvienoje dalyje balsuoja teisėjai ir, surinkus tam tikrą taškų kiekį, dalyvio projektas keliauja į finalą, vėliau – skelbiami nugalėtojai.
„Eventex“ apdovanojimuose „Grail Events“ dalyvauja su dviem projektais. Pirmasis – VIP gimtadienis, teisėjų pastebėtas privačių renginių kategorijoje.
„Šiam projektui neveikiančią, seną koncertų salę reikėjo prikelti naujam gyvenimui – užsakovas pageidavo šventę daryti būtent toje erdvėje. Kuriant projektą turėjome kritiškai įvertinti esamą statinio būklę, sukurti originalią, salę neatpažįstamai keičiančią renginio koncepciją ir nepriekaištingai techniškai ją įgyvendinti. Klientui pasiūlyta kosmoso tema ne tik puikiai tiko pakeisti erdvės nuotaiką, bet ir atitiko kliento gimtadienio temą – būtent kliento gimimo metais pirmasis žmogus išsilaipino mėnulyje“, – idėja dalinosi P. Šiupienius.
Renginio dalyvavo 90 svečių, ruošiant ir aptarnaujant renginį dirbo apie 60 žmonių – įskaitant techninius darbuotojus, dekoratorius, aptarnaujantį personalą, atlikėjus.
„Eventex“ korporatyvinių renginių kategorijoje „Grail Events“ dalyvauja su kompanijos „Hegelmann Group“ vasaros festivaliu, skirtu įmonės administracijos darbuotojams iš įvairių šalių.
Renginio metu organizatoriai turėjo inovatyviai ir interaktyviai komunikuoti kompanijos pamatines veiklos vertybes.
„Didžiausiu iššūkiu tapo tai, kad šį kartą klientas renginį pageidavo organizuoti savo erdvėje, šalia esančių logistikos sandėlių. Čia itin svarbus tapo ne tik kūrybinis idėjos sukūrimas bei išpildymas, bet ir nepriekaištingai, kruopščiai suplanuotas techninis renginio įgyvendinimas. Betoninėje, laukuose esančioje erdvėje įrengėme visą reikalingą renginio infrastruktūrą – didžiulius paviljonus, maitinimo, gėrimų zonas, visus reikalingus renginio baldus, elektros tiekimą, festivalio lygio garso, vaizdo, šviesos technikas, sanitarinius mazgus ir kitus apsektus. Džiaugiamės, kad renginys buvo ne tik puikiai įvertintas multikultūrinės renginio auditorijos, kurią sudarė beveik 700 svečių, bet ir gražiai atsispindi nuotraukose, vaizdo medžiagoje“, – sako P. Šiupienius.
Kurdamas renginį jis norėjo visiškai pakeisti aplinką ir svečius, nors ir jiems pažįstamoje aplinkoje, mintimis nukelti į kitas vietas, kur visi patirtų pozityvių emocijų, kurtų stipresnį tarpusavio ryšį bei įsisisavintų įmonės veiklos vertybes bei tikslus.
Atsižvelgiant į esamą situaciją ir klimato kaitą, renginys buvo maksimaliai tvarus – atsisakyta fejerverkų, naudoti perdirbami indai ir įrankiai, rūšiuotos šiukšlės.