Kompanijos „Insider Intelligence“ analitikai antradienį pranešė mažinantys ankstesnę „Twitter“ pasaulinių pajamų iš reklamos prognozę nuo 4,74 mlrd. iki 2,98 mlrd. JAV dolerių. „Didžiausia „Twitter“ reklamos verslo problema yra ta, kad reklamuotojai nepasitiki E. Musku“, – pareiškė „Insider Intelligence“ analitikė Jasmine Enberg.
E. Muskui įsigijus „Twitter“, socialinį tinklą paliko nemažai didelių reklamuotojų. Verslininkas, kuriam taip pat priklauso elektromobilių gamybos bendrovė „Tesla“, po „Twitter“ perėmimo sušvelnino platformos turinio moderavimo taisykles ir atleido daugiau kaip pusę kompanijos darbuotojų.
Tyrimų įmonės „Pathmatics“ skaičiavimu, sausį reklamų „Twitter“ nebepirko 14 iš 30 pagrindinių platformos reklamuotojų. E. Muskas „Twitter“ kontrolę perėmė spalio 27 d.
„Insider Intelligence“ pažymi, kad E. Musko pastangos įtvirtinti prenumeratos paslaugas „nekompensuos prarastų pajamų iš reklamos“. Analitikai taip pat nurodo, kad po to, kai E. Muskas tapo „Twitter“ vadovu, buvo pastebėtos kiek pakitusios platformos naudotojų nuotaikos – „Insider Intelligence“ prognozuoja, kad socialinio tinklo naudojimo laikas sumažės dviem minutėmis, iki 34 minučių per dieną. Palyginimui, „TikTok“ naudotojai šioje programėlėje per dieną praleidžia beveik valandą.
„Insider Intelligence“ teigimu, tai lemia „Twitter“ stebimas neapykantą skatinančio turinio plitimas, techninės problemos ir negebėjimas įgyvendinti plėtros į trumpus vaizdo įrašus, taip keliant iššūkį „TikTok“. „Twitter“ naudojimas ir toliau yra labai priklausomas nuo žinių ciklo“, – tvirtino J. Enberg. Analitikės teigimu, „Twitter“ perėmimas 2022 m. padidino platformoje praleidžiamą laiką, tačiau ši tendencija esą jau atslūgo, vartotojams praradus susidomėjimą E. Musko „išdaigomis“.
E. Muskas balandžio 18 d. turėtų kalbėti svarbioje, Majamyje vyksiančioje marketingo konferencijoje. Čia jis galimai mėgins susigrąžinti iš „Twitter“ pasitraukusius reklamuotojus. Nors milijardierius socialinį tinklą įsigijo už 44 mlrd. JAV dolerių, vėliau jis pareiškė manantis, kad platformos vertė yra perpus mažesnė.