Lietuvoje viešėjusi vieno garsiausių prancūzų prekių ženklo „La Compagnie de Provence“ atstovė per šventinius pietus susirinkusiems svečiams atskleidė, kaip tradiciškai Kalėdos švenčiamos Prancūzijoje ir kokios dovanų tendencijos ten dabar vyrauja. „Kalėdos Prancūzijoje – dalijimosi metas, kai tiek vaikams, tiek suaugusiesiems dovanojamos dovanos, o svarbiausia – skiriamas ypatingas dėmesys. Mums labai svarbu, kad niekas neliktų be dovanų, visiems artimiesiems turi būti paruošta nors maža dovanėlė. Šventiniu laikotarpiu mes ypač daug bendraujame su artimaisiais, jiems skiriame daug ir kokybiško dėmesio. Kitas labai svarbus dalykas per Kalėdas – įspūdingai dekoruotas šventinis stalas, ant kurio patiekiamas puikus maistas, – būtent toks, prie kokio mus sukvietė „Krispo“ kvapų namų salonų įkūrėja ir vadovė Kristina Strolienė“, – apie kalėdines savo šalies tradicijas pasakojo viešnia iš Prancūzijos.
Dovanų tendencijos Prancūzijoje
Pasak prancūzės, šiemet ypatingas dėmesys visoje Prancūzijoje skiriamas tvarumui ir ekologijai, todėl ir dovanas daugelis renka atsižvelgdamas į naujausias tendencijas. „Kaip ir visam pasauliui, taip ir mums, itin svarbu ne tik žmogaus, bet ir planetos, kurioje gyvename, gerovė. Todėl, rinkdami dovanas, atsižvelgiame į tai, kad jos būtų natūralios, tvarios, praktiškos ir tausojančios aplinką. Žinoma, ne paslaptis, kad Prancūzijoje dovanojimo menas labai susijęs su prancūzų gyvenimo būdu, kurį mes vadiname „art de vivre“. Todėl per didžiąsias šventes mums tinka viskas, kas teikia gyvenimo džiaugsmą, – vynas, įvairūs gurmaniški delikatesai ar saldumynai ir, žinoma, kokybiška natūrali kosmetika.“
Populiariausių dovanų penketukas
Paklausus, kokios, pasak prancūzų, būtų penkios stilingiausios dovanos, ji net nedvejodama atsakė, kad pirmoje vietoje būtų kvietimas į gurmanų restoraną arba pasiūlymas imtis kokios kitos smagios meninės ar sportinės veiklos, antroje – elektronikos prekės (išmanieji daiktai, susiję su technologijomis, pavyzdžiui, muzikinis diskas, naujausias išmanusis laikrodis ar koks kitas prietaisas), trečioje – patys įvairiausi kokybiškos kosmetikos gaminiai, ketvirtoje – originali savaitgalio kelionė ar išvyka, o penktoje – ypatingų akimirkų ir emocijų keliantis laikas drauge. Kas tai turėtų būti, kiekvienas turi sugalvoti pats pagal savo pomėgius ir galimybes.
O paklausus, kokia kalėdinė dovana labiausiai nustebintų tiek pačią Anne-Laure Tellier, tiek bet kurį kitą prancūzą, ji net nedvejodama atsakė, kad labiausiai, be jokios abejonės, nustebintų naminis gyvūnas.
Prancūzijos kompanijų atstovai galvoja ne tik apie žmonių fizinę, bet ir dvasinę būseną
„Krispo“ namų kvapų ir salonų įkūrėja Kristina Strolienė pasakojo, kad dauguma Prancūzijos kompanijų, kurioms svarbus klientas ir ne tik jo fizinė, bet ir dvasinė ar emocinė būsena, specialiai Kalėdoms išleido ypatingus, limituoto leidimo produktus, skirtus būtent pamaloninti savo klientus: „Prancūzų kompanijai „La Compagnie de Provence“ atstovaujanti Anne-Laure Tellier specialiai į Vilnių atvyko pristatyti nuostabius naujausius kūno ir, kaip ji pati sakė, sielos rinkinius. Juos kurdami kompanijos atstovai galvojo ne tik apie fizinę, bet ir dvasinę žmogaus būseną. Originaliose, holistine filosofija remiantis sukurtose kūno ir veido priežiūros priemonėse bei žvakėse naudojama net 99 procentai natūralių priemonių.“
„Atsižvelgdama į naujausias tendencijas, mūsų kompanija išleido aromaterapijos kolekciją, skirtą holistinei kasdienei grožio rutinai. Šie išskirtiniai produktai, tiek skirti namams (žvakės, difuzoriai), tiek kūno priežiūrai (kremai, skysti muilai), turi ne tik fizinį, bet ir mentalinį poveikį. Vieni atpalaiduoja, kiti, priešingai, – tonizuoja. Pavyzdžiui, levandų kvapo kolekcija veikia raminamai, o mėtų ir bazilikų suteikia žvalumo ir energijos“, – pasakojo prancūzė.