Apie Vilniuje gimusią iniciatyvą pasauliui pranešė beveik 600 žiniasklaidos kanalų JAV, Jungtinėje Karalystėje, Skandinavijos šalyse, Vokietijoje, Prancūzijoje, Lenkijoje, Brazilijoje, Čilėje, Honkonge ir kt. Populiarus Europos naujienų portalas Euronews rašė: „Jei jūs mokate rusiškai, tai gali būti svarbiausias jūsų skambutis”. Išsamiai iniciatyvą pristatė ir Jungtinės Karalystės naujienų kanalas Guardian. Apie #CallRussia rašė vienas didžiausių Italijos laikraščių La Stampa, Vokietijos RTL, Prancūzijos radijas RFI. Iniciatyva daug dėmesio sulaukė Švedijos ir Danijos spaudoje, kur pasirodė po daugiau nei 30 publikacijų. Ruošiami reportažai CNN ir BBC televizijoms.
Vienas iš kampanijos iniciatorių reklamos profesionalas Paulius Senūta šią savaitę davė daugiau nei 50 interviu, vienas iš jų – JAV Fox televizijos naujienų laidai, kur jį kalbino laidos vedėjas Trace Gallagher.
P. Senūta pats yra paskambinęs į Rusiją mažiausiai 100 kartų.
„Pirmi skambučiai buvo labai sunkūs, ypač, kai kitame gale girdi agresiją ir jokio bandymo įsiklausyti ir išklausyti tai, ką sakau. Bet ne visi skambučiai tokie – nemažai atsiliepusių sakė, kad žino, supranta, kas vyksta, išgyvena dėl to, bet imtis ryžtingų veiksmų yra bejėgiai. Po kiekvieno skambučio dar labiau tikiu, kad tokių pokalbių Rusijos piliečiams reikia ir tik laiko klausimas - kada didžioji dalis Rusijos atsipeikės ir supras, kur juos veda Putinas“, – sako P. Senūta.
Skambučių statistika rodo, kad daugiausia skambinančių – rusakalbiai iš Lietuvos ir Lenkijos, skambučių aktyvumas labiausiai auga Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje, Moldovoje, Latvijoje ir Italijoje.
Daugiau nei 20 tūkstančių skambinusių #CallRussia interneto puslapyje pasidalino atsiliepimais apie skambučių eigą. Beveik 25 proc. skambinusiųjų skambučius pavadinimo pavykusiais.
„#CallRussia iniciatyva dar kartą parodė, kad nepaisant sunkumų, mūsų šalies gyventojų stiprybė - gebėjimas susikaupti ir mobilizuotis tam, kad būtų pasiektas kilnus tikslas. Labai noriu padėkoti mus palaikiusioms verslo organizacijoms ir pavieniams rėmėjams, kurie skyrė per 100 tūkstančių eurų kampanijos reklaminei sklaidai socialiniuose tinkluose. Milžiniškas „ačiū“ ir visiems Lietuvos žiniasklaidos kanalams už tai, kad taip aktyviai dalinasi mūsų skleidžiama žinia", – sako P. Senūta.
Iniciatyva gimė Vilniuje, susivienijus komunikacijos ir technologijų profesionalams, ir per kelias dienaų tapo globali. CallRussia.org projekto autoriai pasinaudojo milijonų rusiškų telefonų numerių duomenų baze ir sukūrė interneto platformą, kuri automatiškai generuoja telefono numerius. Iniciatyvos puslapyje visiems savanoriams pateiktos ir galimų nekonfliktinių pokalbių su Rusijos piliečiais gairės.
Kompaniją inicijavo "Stiprūs kartu", „15min group”, „Not Perfect”, „Inspired UM”, „Go Vilnius”. Iniciatyva per savaitę pritraukė dar keliolika įmonių iš skirtingų pasaulio šalių, kurios prisijungė pasiūlydamos žmogiškuosius resursus, spartesnius sprendimus kampanijos įgyvendinimui.