Kolektyvas „iškonstruos“ ir atgal „sukonstruos“ orkestrą, kai atlikėjai, „nublokšti“ į nemuzikines erdves, gros solo ar, susibūrę į ansamblius, kurs netikėtus baroko, kantri, džiazo, modernaus ir klasikinio tango, instrumentinio roko bei kitų muzikos stiliaus instaliacinius performansus.
„Kai kurios iš erdvių nėra koncertinės, jose niekada nevyksta meno kolektyvų pasirodymai. Klausytojai tarsi keliaus per Klaipėdos koncertų salės pastatą ir netikėtas jo vietas - konferencijų salę, Klaipėdos brass kvinteto repeticijų patalpą, taip pat pateks ant pačios scenos ir stebės pasirodymą tiesiog joje stovėdami. Klausytojui visada įdomiausia patirti tai, ko nesitiki“ – pasakojo M. Bačkus.
Pasak Klaipėdos kamerinio orkestro meno vadovo, dažnai lankytojai orkestrą supranta kaip žmonių grupę, akompanuojančią solistui, kartais atliekančią muziką, kurią jiems diriguoja dirigentas, tačiau yra ne visai taip. Kolektyve yra daugybė talentingų ir įdomių asmenybių, galinčių atsiskleisti ir nustebinti netikėtais talentais, puikiu įvairių stilių išmanymu. Koncerte kiekvienas orkestro narys turės savo erdvę ir laiką atsiskleisti. O klausytojai – galimybę atsidurti vos už kelių žingsnių nuo kiekvieno atlikėjo ir iš arti pajusti atliekamos muzikos galią.