Kadangi apie tai kalbama jau daugiau nei metus, žinovai mano, kad tai gali būti mažmeninės prekybos parduotuvė, kurioje bus prekiaujama visomis bendrovės planuojamomis technologijomis. Taip pat gali būti parodų centras, kuriame bus demonstruojami bendrovės padalinio „Reality Labs“ sukurti projektai, kad pirkėjai galėtų fiziškai išbandyti produktus.
Ši istorija paaiškėjo, kai laikraštis The New York Times“ gavo keletą dokumentų, kuriuose kalbama apie bendrovės planuojamą parduotuvę.
Šiose parduotuvėse gali būti prekiaujama „Oculus Quest“, „Portal Gadgets“ gaminiais, papildytosios realybės akiniais nuo saulės „Stories“, kuriamais kartu su „Ray Ban“, kitais naujoviškais technologijų kūriniais, kuriuos bendrovė planuoja pristatyti.
Pasak pranešimų, pagrindinė tokios parduotuvės idėja – priartinti žmones prie išradimų ir leisti jiems praktiškai patirti ir suprasti, kaip gaminys veikia ir koks jausmas apima jais naudojantis.
Parduotuvės interjeras turėtų būti visiškai minimalistinis, o tam, kad būtų pasiektas kuo didesnis efektas, joje turėtų būti naudojamos tam tikros prekių ženklų įterptosios rinkodaros priemonės.
Tačiau bendrovė dar nesugalvojo parduotuvei pavadinimo. Svarstomi tokie variantai kaip „Facebook Hub“, „Facebook Commons“, „Facebook Reality Store“ ir panašūs.
Pristatydamas „Meta“ M. Zuckerbergas sakė: „Jūsų prietaisai nebebus svarbiausias dalykas. Per ateinančius 5-10 metų pradėsime matyti, kaip daugelis šių technologijų susijungia. Daugelis jų taps vyraujančiomis, o daugelis iš mūsų kasdien kurs ir gyvens pasauliuose, kurie bus tokie pat detalūs ir įtikinami kaip šis“.