„Per metus „Vilnius Outlet“ turėtų apsilankyti apie 7 mln. žmonių. Manome, kad tai taps patogia pramogų ir apsipirkimo vieta ne tik vilniečiams, bet ir aplinkinių miestų gyventojams, o Vakarinis Vilniaus aplinkkelis užtikrins patogų susiekimą“, – sako „Vilnius Outlet“ vadovas Andrius Razmus.
Beveik 72 tūkst. kv. metrų ploto išparduotuvių centro erdvės buvo planuojamos atsižvelgiant į žmonių poreikius. Kasdienes prekes ir maisto produktus bus galima įsigyti pirmajame aukšte. Antrąjį prekybos centro aukštą užėmė žinomų prekių ženklų išparduotuvės, o trečiasis aukštas, sudarantis apie 40 proc. viso ploto, skirtas pramogoms ir laisvalaikiui.
Prekybos centras neturi įprastų „pagrindinių“ įėjimų – visi 11 įėjimų yra lygiaverčiai ir veda į bendras erdves.
Investicijos į prekybos centrą siekia daugiau nei 80 mln. eurų.
„Vilnius Outlet“ atidarymo išvakarėse surengta simbolinė juostos kirpimo ceremonija verslininkams, parduotuvių nuomininkams bei nuomonės formuotojams.