Savo muzikavimo amplua kvartetas „Blattwerk“ pristato taip: keturi saksofonai – keturios epochos. Ansamblio pavadinimo idėją saksofonininkai pasiskolino iš architektūros srities. Žodžiu „Blattwerk“ čia apibūdinama tam tikra puošybos stilistika, kurios elementai susideda iš atskirų lapelių. Ši stilistika gyvuoja visose architektūros meno epochose, o tai ir įkvėpė muzikantus pasivadinti šiuo vardu – jie muzikuoja laisvai interpretuodami keturis šimtmečius aprėpiančias įvairiausias muzikos stilistikas.
Daugiau nei ketvirtį amžiaus gyvuojančio kvarteto koncertų maršrutai driekiasi nuo Azijos iki Europos, o tokį ilgą bendro muzikavimo laikotarpį paaiškina ansamblio moto: keturi draugai – keturi saksofonai. Šie keturi draugai – tai sopraniniu ir altiniu saksofonu grojantis Hartmut Salzmann, altinį saksofoną ir klarnetą meistriškai valdantis Timur Isakov, tenorinio saksofono virtuozas Alban Hauser ir baritoninu saksofonu muzikuojantis Bernd Stich. Prieš keletą metų Lietuvoje jau viešėjęs kolektyvas sugrįžta su nauja programa, kurioje skambės didieji baroko bei klasikos opusai, romantizmo epochos šedevrai, operos pasaulio bei pietryčių Europos folkloro muzika. 2020 m. pasaulis švenčia Ludwigo van Beethoveno 250-ąsias gimimo metines, tad ir „Blattwerk“ koncerte skambės šio kompozitoriaus kūrinių aranžuotės – „Egmont“ uvertiūra bei antroji Devintosios simfonijos dalis. Apskritimas kvadrate – taip šią programą apibūdina atlikėjai, nes čia simfoninė muzika skambės iš visų pusių apsupta kamerinių kūrinių.
„TrioVanBeethoven“ nariai: pianistas Clemensas Zeilingeris, smuikininkė Verena Stourzh ir violončelininkas Franzas Ortneris argumentuoja, kad iškilusis Vienos klasikas simbolizuoja minties laisvę, revoliucingas ir novatoriškas idėjas, o jo kurta muzika pralenkė kūrėjo epochą, nubrėždama akademinės muzikos ateities gaires. Trio pavadinimas deklaruoja muzikų simpatijas Vienos klasikos mokyklai: jų repertuare dominuoja šios stilistikos kūriniai. Žinoma, viena stilistine kryptimi ansamblis neapsiriboja, jis nuolat bendradarbiauja su įvairių šalių kompozitoriais ir užsako naujus kūrinius. „TrioVanBeethoven“ susikūrė prieš devynerius metus ir jau po pirmojo koncerto pradėjo tarptautinę karjerą: buvo pakviestas koncertuoti ne tik Austrijoje, bet ir Vokietijoje, Italijoje, Prancūzijoje, Didžiojoje Britanijoje, Lenkijoje, Serbijoje, Graikijoje, Irane bei Kinijoje.
Ansamblis dalyvavo gausybėje tarptautinių festivalių, įrašė seriją kompaktinių plokštelių, kuriose skamba visi L.van Beethoveno sukurti trio. Prieš dvejus metus pasirodė jų albumas, kuriame įrašytos L. van Beethoveno škotiškų, airiškų bei Velso liaudies dainų harmonizacijos. Plokšteles išleido pripažinta Austrijos įrašų kompanija „Gramola“. Ansamblis „TrioVanBeethoven“, minėdamas kompozitoriaus L. van Beethoveno 250-ąsias gimimo metines, koncerte atliks paties klasicizmo epochos genijaus bei Felixo Mendelssohno-Bartholdy fortepijoninius trio, o taip pat – austrų kompozitoriaus Helmuto Roglo kūrinį, parašytą L. van Beethoveno atminimui „Rondo appassionato – a tribute to #ludwigvan“, dedikuotą „TrioVanBeethoven“.
Lietuvos publikai puikiai pažįstamas ir visada laukiamas L. Geniušas kritikų liaupsinamas taip: „Jis groja tarsi tikras nugalėtojas, demonstruodamas brandų gebėjimą pateikti kūrinio architektūrą ir išraišką, netampančią dominuojančiu veiksniu.“ Kelyje link muzikos Olimpo pianistą lydėjo sėkmė daugelyje konkursų, o bene svarbiausia pergale tapo laimėta antroji vieta prestižinėse pianistų varžytuvėse – XV Piotro Čaikovskio vardo konkurse. Luko išrinktoji Anna Geniušienė (Aleksejeva) – maskvietė, baigusi studijas P. Čaikovskio vardo konservatorijoje. Jos kūrybinis kelias taip pat paženklintas laimėjimais konkursuose, dalyvavimu festivaliuose ir garsiausių pedagogų meistriškumo kursuose. Dirigentė A. Čepaitė dalyvauja muzikiniuose projektuose kaip kviestinė dirigentė ir solistė, veda liturginio giedojimo meistriškumo kursus, bendradarbiauja su įvairiais kolektyvais: Šv. Kristoforo kameriniu, Lietuvos kameriniu, Lietuvos nacionaliniu simfoniniu bei Kauno miesto simfoniniu orkestrais, yra viena iš tarptautinio vokalinio moterų ansamblio „Graces & Voices“ įkūrėjų.
Vakaro metu skambės unikalus Wolfgango Amadeus Mozarto koncertas dviem fortepijonams, sukurtas 1776 m., dar vadinamas „Lodron“ koncertu. Originali kūrinio versija skirta trims fortepijonams ir orkestrui, bet vėliau kompozitorius jį pritaikė dviem solo instrumentams. Kitas, ne mažiau intriguojantis programos kūrinys – Johanno Sebastiano Bacho koncertas dviem fortepijonams (originalioje versijoje – klavesinams) ir orkestrui. Šis opusas žymus dėl teminės medžiagos, autoriaus pasiskolintos iš vieno žinomiausių jo kūrinių – koncerto dviem smuikams. Šiuos du išskirtinius kūrinius muzikiniais sparnais apgaubs nemari J. S. Bacho arija iš trečiosios instrumentinės siuitos ir impulsyvioji W. A. Mozarto simfonija Nr. 29.