Tokį sprendimą teatro administracija priėmė dėl laiko, būtino preciziškam kiekvieno „Turandot“ spektaklio techniniam parengimui, stygiaus.
„Mūsų tikslas – rodyti žiūrovams tik kokybiškus spektaklius. „Turandot“ atveju spektaklio techninis paruošimas: scenografijos montavimas, šviesų ir dekoracijų specifika bei ypatingas visų šių darbų tikslumas – reikalauja daugiau laiko, nei buvo suplanuota rengiant sezono repertuarą. Turėdami ankstesnės patirties su Robertu Wilsonu (2007 m. šis režisierius LNOBT sukūrė Johanno Sebastiano Bacho „Pasijos pagal Joną“ pastatymą) žinojome, kad spektaklio montažas bus imlus laikui, tačiau daugelis konkrečių detalių išaiškėjo tik „Turandot“ pastatymą perkėlus iš Madrido Karališkojo teatro į mūsų sceną. Vilniuje kūrėjai spektaklį tobulino, tad visko nebuvo įmanoma numatyti. Atsižvelgus į premjeros statytojų reikalaujamą preciziką, beliko konstatuoti, kad laiko balandžio 6 d. „Turandot“ spektaklio parengimui niekaip neužtenka. Todėl teko rinktis, ar aukoti vieną „Turandot“ spektaklį, ar keturis kitus repertuaro spektaklius”, – aiškina LNOBT generalinis direktorius Jonas Sakalauskas.
Balandžio 6 d. „Turandot“ spektaklio bilietus turintiems žiūrovams teatras siūlys stebėti kitą G. Puccini operą – „Madam Baterflai“. Pagrindines partijas šiame spektaklyje atliks tie patys solistai, kurie dainuoja „Turandot“ spektakliuose: Sandra Janušaitė ir Kristian Benedikt. „Madam Baterflai“ režisierius Anthony Minghella (1954-2008) – aštuonių „Oskarų“ apdovanojimų laureatas, už šį pastatymą Didžiojoje Britanijoje įvertintas garbinga Lawrence’o Olivier premija.
Teatras atsiprašo „Madam Baterflai“ nepageidausiančių stebėti žiūrovų – jie turimus bilietus gali grąžinti į LNOBT bilietų kasas. Opera „Turandot“ į LNOBT repertuarą sugrįš 2020 m. vasarį.