Savo asmeniniu stiliumi, domėjimusi tvarumu bei aistra aplinkosaugai M.I.A. atspindi sąmoningą, socialiai atsakingą vartotoją.
Balandžio 18-24 dienomis, vykstant kampanijai, „H&M“ sieks surinkti 1000 tonų nereikalingų ir nudėvėtų gaminių iš klientų visame pasaulyje, kuriuos jie galės atnešti į bet kurią iš 3600 „H&M“ parduotuvių. Ši iniciatyva yra dalis „H&M“ tikslo sukurti uždarą mados pramonės ratą, kuriame nebereikalingi drabužiai gali būti panaudoti dar kartą ar perdirbti į naują tekstilės pluoštą, iš kurio būtų gaminami nauji gaminiai. Drabužių surinkimo iniciatyva buvo pradėta 2013 metais.
Siekiant atkreipti dėmesį į šią iniciatyvą, M.I.A. sukūrė dainą „Rewear it“ išskirtinai Pasaulinės rūšiavimo savaitės kampanijai. „H&M“ glaudžiai dirbo su choreografu Aaron Sillis interpretuodami M.I.A. muziką bei dainos žodžius, paverčiant juos šokio judesiais kampanijos video klipui.
„Pasauline rūšiavimo savaite siekiama pabrėžti svarbias aplinkos problemas, tokias kaip sąvartynai, bei paskatinti pasaulinį judėjimą“, - teigia M.I.A.
Šio bendradarbiavimo rezultatas – video klipas, kuriame pasirodo M.I.A. bei eklektiška grupė įdomių nuomonės lyderių bei įkvepiančių žmonių iš viso pasaulio. Tai muzikos atlikėjai, šokėjai, komikai ir žmonės, jaučiantys aistrą aplinkosaugai bei socialinei atsakomybei, kurie visi turi stiprų asmeninį stilių bei charakterį. Šiame video klipe jie visi susivienija šokyje, siekdami pabrėžti drabužių surinkimo bei rūšiavimo svarbą.
Tai vienas iš didžiausių „H&M“ inicijuotų projektų aplinkos labui.
Prisijunkite prie „H&M“ ir M.I.A. tarptautinio mados judėjimo ir padėkite Žemei!
Pilną kampanijos video klipą galite išvysti čia: https://www.youtube.com/watch?v=f7MskKkn2Jg&nohtml5=False
Daugiau apie Pasaulinę rūšiavimo savaitę galite sužinoti čia: http://www2.hm.com/en_eur/free-form-campaigns-s03/6pd-world-recycle-week-w4.html