7 laukiamiausi pranešėjai kūrybingumo konferencijoje „What's Next?“

„Moteris“ palaiko kūrybingumą skatinančius dalykus, o vienas ryškiausių kūrybingumo renginių Vilniuje – kasmetinė konferencija „What's Next?“.

Netgi Einšteinas nėra padaręs nei vieno atradimo galvodamas racionaliai. Kūryba, ir ne kas kita, veda mus į progresą.

Šiame kasmetiniame dviejų dienų įvykyje kalbama apie kūrybingumą gyvenime, versle ir inovacijose. Taip pat apie tai, kas mūsų laukia kiekvienoje iš minėtų sričių.

Inovacijos, startuoliai, geros reklamos, geri strateginiai sprendimai, geras copywrite'as, brendingas, rinkodara, efektyvūs darbo principai, patogūs namai ir miestai – niekas neatsiranda be idėjų, kaip tai įgyvendinti arba patobulinti.

Geriausia yra tai, kad kūrybingumo neišnaudosi ir jo limito nėra. Netgi priešingai, kuriant bei paleidžiant fantaziją plačiai ir toli bei dalinantis idėjomis kūrybingumas tampa besidauginančiu kapitalu.

Laukiamiausių „What's Next?“ pranešėjų TOP 7:

1. DALIA IBELHAUPTAITĖ

Šioje konferencijoje Dalia kalbės NE apie operą. Neseniai režisierė ir prodiuserė Dalia Ibelhauptaitė su savo vyru, garsiu aktoriumi, Dexteriu Fletcheriu pasaulį nustebino savo nauju būstu Anglijos sostinėje Londone.

Namai, kuriuose vyrauja naujausios technologijos, lietuviškas ąžuolas, Japonijos kultūra ir Londono industrinis interjeras, traukia net ir įtakingiausių architektūros bei dizaino kritikų akis. Po daugybės metų pagaliau namie nebereikia virdulio ir daugybės jungiklių – naujausios technologijos yra integruotos į kūrybiško būsto interjerą. Įdomiausia yra tai, kad šiuos namus su architekto pagalba kūrė pati Dalia!

2. AIDAS PUKLEVIČIUS

Organizatorių nuotr.

Dauguma mūsų skaitytojų yra girdėję Aidą Puklevičių, skaitę jo sąmojingus tekstus. Šis plunksnos meistras ir kalbės apie storytelling'ą. Tiksliau kalbant, žinomas žurnalistas, prozininkas ir scenaristas Aidas Puklevičius kartu su žiūrovais eksperimentuos, ar įmanoma vietoje, ant scenos, vieną ir tą pačią istoriją improvizuoti skirtingais žanrais ir stiliais.

3. EVELINA STUNDŽIENĖ

Kiek telpa į lagaminą ruošiantis keliauti aplink pasaulį? O jei keliaut ruošiamąsi dirbant? Ir ar įmanoma dirbti aplankant pačius netikėčiausius pasaulio kampelius, salynus ir viršūnes, kuriose nebūtinai yra interneto ryšys? Evelina įrodė, kad darbą galima suderinti su kelionių aistra.

Organizatorių nuotr.

Evelina yra laisvai samdoma vertėja, vartotojų kuriamo turinio redaktorė, blogerė, kuri neseniai grįžo iš du metus trūkusios kelionės aplink pasaulį. Ji bus viena iš „What's Next?“ freelance'inimo programos pranešėjų.

4. LAURA DUKSAITĖ

Ryškėjančius darbo rinkos pokyčius pratęs Laura. Ji papasakos, ką dirbsime ir kas dirbs mums po 30-40 metų, kaip atrodys įmonės, kokius darbuotojus samdys ir ką žmonės dirbs kiekvieną dieną 2050 metais?

Ši tema be galo aktuali, kai vis daugiau darbų perima mašinos ir robotai, o paraleliali yra kuriamas dirbtinis intelektas, kuris už mus priiminės sprendimus. Ką veiks 8 milijardai planetos gyventojų? Ruoštis reiktų jau dabar. Laura vadovauja „Master Class Lietuva“.

5. TEEMU ARINA (FI)

Teemu šiuo metu yra viena įdomiausių asmenybių Suomijoje. Jis yra technologijų srities verslininkas, vienas pirmaujančiųjų mąstytojų visame pasaulyje, daugybę apdovanojimų laimėjęs biohakeris, kuris dieną prieš „What's Next?“ pasauliui pristatys biohakerių bibliją.

Organizatorių nuotr.

Jis pasakos apie tai, kaip sekant savo kūna įvairiausių technologijų pagalba jis išsigydė skrandžio opą (be jokių vaistų!), kaip jis gyvens iki 150 m. ir kūrybos limitai, kai esi biohakeris ir gali sukurti bet ką!

6. ARVYDAS BŪTA

Į jo paskaitas „ISM Executive School“ žmonės veržiasi savo noru ir netgi ne visi patenka. „Grand Partners“ konsultantu-ekspertu pristatys 1 valandos inspiracinę kalbą apie mūsų visų kūrybingumo resursus, ypač tuos, kuriuos slepia netgi ne mūsų protas, o mūsų kūnas.

Organizatorių nuotr.

Įvairių psichologijos ir psichoterapijos žinių bei metodų pagalba, tikėtina, įgalinsime savo vidinius resursus veikti efektyviau ir lengviau.

7. LINAS ŠIAUTKULIS (LT)

Lietuvos marketingo asociacijos pirmininkas šmaikščiai pažiūrėjo į rinkodaros ateitį ir uždavė sau bei būsimiems klausytojams klausimą – ar technologijų dėka priartėdami prie vartotojo per arti, nerizikuojame atimti iš vartotojo prigimtinio siekio atrasti, nustebti, o patys nustojame eksperimentuoti, nes to nepatvirtino jokie duomenys?

Organizatorių nuotr.

Lino tema vadinasi „Aš žinau, ką veiksi kitą vasarą“ ir intriguoja ne tik rinkodaros atstovus, bet ir visus nors kiek susijusius su medijomis, leidyba, reklama ir pan.

----
Daugiau pranešėjų ir jų idėjų – kūrybingumo ir ateities tendencijų konferencijoje „What's Next?“, kuri šiemet vyks lapričio 4-5 d., menų fabrike „Loftas“, Vilniuje.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis