„Bandinio kvarteto“ romanų ciklas yra tarsi užmiršto Los Andželo rajono, kuriame gausu imigrantų, nusikaltėlių ir svajotojų, tokių kaip ir pagrindinis veikėjas, kronika. Knygoje „Banker Hilio svajonės“ Arturas patenka į išsvajotąjį Holivudą ir mėgina jame įsitvirtinti kaip jaunas scenaristas, tačiau susiduria su daugybe absurdiškų situacijų. Jis džiaugiasi pagaliau čia atsidūręs, bet vis dar laukia progos save realizuoti ir ieško savęs kaip menininkas.
J. Fantės stilius – itin tradicinis, be jokių naujos formos paieškų, tačiau kalba itin daininga ir skaidri, o pasakojimo tonas toks tiesus ir atviras, jog skaitytojui dažnai atrodo, kad skaito intymų geriausio bičiulio laišką. Būtent intymiu pasakojimo stiliumi, ironiška pasaulėjauta ir šiurkštoku, tačiau subtiliu humoru J. Fantė ir papirko didįjį girtuoklį ir marginalą Ch. Bukowskį.
Anot Ch. Bukowski, J. Fantė – autorius, sukūręs ypatingą rašymo stilių: „Eilutės lengvai ritosi per puslapį, skambėjo sklandžiai. Kiekvieną eilutę maitino jos pačios energija, o ją vijosi kita, panaši. Puslapiui formą suteikė pati kiekvienos eilutės substancija, į ją įsirėžė jausmas. Štai, pagaliau atsirado žmogus, kuris nebijojo emocijų. Humoras ir skausmas buvo sumišęs su neprilygstamu paprastumu.“
J. Fantės kūryba kritikų lyginama su Jerome'o Davido Salingerio ir Ernesto Hemingway’aus pasakojimo stiliumi. Italų kilmės amerikietis J. Fantė gyveno ir kūrė Los Andžele ketvirtajame–šeštajame dešimtmečiais. Jis visada žinojo, kad nori būti rašytoju – apie kuriančio žmogaus kasdienybę pasakojama daugybėje jo romanų. Kitos svarbios temos: šeimos santykiai, gyvenimas bręstančio žmogaus akimis, imigranto identiteto paieškos, skurdo išgyvenimo mokykla.
J. Fantė pradėjo rašyti Didžiosios depresijos laikais 1929 m. Pirmąjį apsakymą paskelbė 1932 m. Po šešerių metų pasirodė pirmasis romanas. 1938-aisiais pradėjo Arturo Bandinio ciklą, kurį sudaro „Kelias į Los Andželą“ (parašytas 1933 m. išleistas tik 1985 m.), „Palūkėk pavasario, Bandini“ (1938), „Paklausk dulkių“ (1939) ir „Banker Hilio svajonės“ (1982). Kiekviena ciklo istorija gali būti skaitoma ir kaip savarankiškas kūrinys. Visas knygas išleido „Kitos knygos“ ir Lietuvoje.
„Lietuvoje vis dar trūksta modernios klasikos vertimų, padariusių didžiulę įtaką ištisoms rašytojų kartoms. Sunku tinkamai suvokti Jacką Kerouacą ir Charlesą Bukowskį neturint jo pirmtako Johno Fantės kūrinių lietuvių kalba. Išleidus klasiko romaną „Banker Hilio svajonės“ ir pabaigus seriją apie Arturą Bandinį ši spraga pagaliau užpildyta“, – sako leidyklos „Kitos knygos“ projektų vadovė Eglė Vėbraitė. Knygos leidybą iš dalies finansuoja „Lietuvos kultūros taryba“.