„Kanų liūtų“ apdovanojimuose paskelbtos geriausios metų reklamos

Baigėsi 70-asis tarptautinis „Kanų liūtų“ festivalis, svarbiausias reklamos ir kūrybiškumo renginys pasaulyje. Kasmetinis festivalis, rengiamas Prancūzijoje, Kanuose, pritraukė tūkstančius reklamos, komunikacijos, žiniasklaidos specialistų iš įvairių pasaulio šalių.

Festivalio dalyvių laukė keli šimtai pranešimų aktualiausiomis reklamos, rinkodaros, medijų temomis. Tarp ryškiausių pranešėjų šiemet pasirodė – aktorė, kultinio serialo „Nusivylusios namų šeimininkės“ žvaigždė Eva Longoria, komikas Kevinas Hartas, hiphopo atlikėjas ir vienas grupės „The Black Eyed Peas“ įkūrėjų will.i.am, „Apple“ rinkodaros viceprezidentas Toras Myhrenas, JAV režisierius ir aktorius Spike’as Lee.


Kiekviename „Kanų liūtų“ festivalyje įprastai dominuoja viena tema. Šiais metais ja neišvengiamai tapo dirbtinis intelektas (DI). Tiek kuriantys dirbtinio intelekto platformas, tiek jas naudojantys diskutavo apie tai, kokią įtaką jis darys kūrybiškumui ir visai industrijai. Pagal rinkos tyrimų bendrovės „Forrester“ duomenis prognozuojama, kad iki 2030 metų 7,5% reklamos industrijos darbo vietų JAV perims dirbtines intelektas.


Nepaisant daugybės pranešimų ir diskusijų, „Kanų liūtų“ festivalio svarbiausia ašimi išliko apdovanojimai. Per savaitę buvo paskelbti 32 kategorijų laimėtojai – bronzos, sidabro ir aukso „Liūtų“ laimėtojai bei svarbiausio apdovanojimo – „Grand Prix“. Būtent svarbiausius „Kanų liūtų“ festivalio laimėtojus ir kviečiame pamatyti žemiau.


Video („Film“) kategorija 

Klientas: Apple 

Agentūra: Apple 



ITV X CALM: 



Titano (Titanium) kategorija


Klientas: Tuvalu vyriausybė

Agentūra: adam@eveDDB

TUVALU_The First Digital Nation_CS on Vimeo 


Lauko („Outdoor“) kategorija


Klientas: British Airways

Agentūra: The Monkeys/Accenture Song



Pramogų „Liūto“ žaidimuose (Entertainment Lions For Gaming) kategorija


Klientas: Clash of the Clans

Agentūra: Wieden+Kennedy



Pramogų „Liūto“ muzikoje (Entertainment Lions For Music) kategorija


Klientas: Michael Kiwanuka

Gamybos įmonė: Smuggler

Michael Kiwanuka - Beautiful Life on Vimeo 


Klientas: Apple 

Agentūra:Apple 



Pramogų „Liūto“ sporte (Entertainment Lions For Sport) kategorija


Klientas: Michelob Ultra

Agentūra: FCB New York



Prekės ženklo patirties ir aktyvacijų (BRAND EXPERIENCE & ACTIVATION) kategorija


Klientas: EA Sports ir Apple

Agentūra: Apple



Inovacijų (Innovation) kategorija


Klientas: Augmental 

Agentūra: Wunderman Thompson 

Augmental MouthPad^ on Vimeo 

 

Mobilaus (Mobile) kategorija


Klientas: Pedidos YA 

Agentūra: Gut 

World cup delivery - PedidosYa on Vimeo 

 

Spaudos (Print & Publishing) kategorija


Klientas: laikraštis Annahar 

Agentūra: Impact BBDO 



Radijo (Radio & Audio) kategorija


Klientas: Skinny

Agentūra: Colenso BBDO



B2B kūrybiškumo (Creative B2B) kategorija


Klientas: B3 Stock Exchange & United Nations Global Compact 

Agentūra: AlmapBBDO 



Kūrybiškų duomenų (Creative Data) kategorija


Klientas: Stella Artois

Agentūra: Gut



DIRECT


Klientas: Adidas

Agentūra: FCB Toronto

adidas Runner 321 FINAL on Vimeo 

 

Žiniasklaidos (Media) kategorija


Klientas: Dove

Agentūra: Ogilvy

Dove - #TurnYourBack on Vimeo 

 

Ryšių su žiniasklaida (PR) kategorija


Klientas: DoorDash

Agentūra: Gut



Socialinių tinklų ir nuomonės formuotojų (Social & Influencer) kategorija


Klientas: Samsung

Agentūra: Chep Network

Samsung_Flipvertising on Vimeo 

 

Dizaino (Design) kategorija


Klientas: Microsoft

Agentūra: McCann



Meistrystės skaitemeninėje erdvėje (Digital Craft) kategorija


Klientas: Nike 

Agentūra: AKQA

https://www.youtube.com/watch?v=2ehJczf2FEk&t=1s


Video meistrystės (Film Craft) kategorija


Klientas: pgLang

Agentūra: pgLang

kendrick we cry together_time on Vimeo 

 

Meistrystės (Industry Craft ) kategorija


Klientas: JR Group

Agentūra: Dentsu Inc



Kūrybiško verslo transformacijos (Creative Business Transformation) kategorija


Kliemtas: Microsoft

Agentūra: McCann



Kūrybiškos komercijos (Creative commerce) kategorija


Kliemtas: HungerStation

Agemtūra: Wunderman Thompson



Kūrybiško efektyvumo (Creative Effectiveness) kategorija


Klientas: Cadbury Celebrations

Agentūra: Ogilvy



Kūrybiškos strategijos (Creative Strategy) kategorija


Klientas: Renault

Agentūra: Publicis Conseil



Sveikatos ir sveikatingumo (Health & Wellness) kategorija


Klientas: Partners Life

Agentūra: Special



Farmacijos (Pharma) kategorija


Klienta: Eurofarma

Agentūra: Dentsu Creative



Health Grand Prix for Good


Klientass: Memorial Sloan Kettering Cancer Center

Agentūra: Publicis Foundation



Stiklinis „Liūtas“: „Liūtas“ už pokyčius (Glass: Lion or Change)


Klientas: Korean National Police Agency

Agentūra: Cheil Worldwide



Darnaus vystymosi (Sustainable Development Goals) kategorija


Klientas: Mastercard

Agentūra: McCann Poland



Grand Prix for Good


Klientas: Fondation Anne De Gaulle

Agentūra: Havas Paris



Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis