Ją įprasta matyti tokiuose renginiuose kaip Grammy muzikos apdovanojimai ar Met Gala renginiai. Amerikiečių dainininkė ir dainų autorė buvo paskirta naująja CHANEL ambasadore.
Ši naujoji reklaminė kampanija apjungia fotografiją, muziką ir kiną ir yra persmelkta modernios, moteriškos CHANEL visatos interpretacijos.
Vilionė yra kasdieniška, bet prašmatni: tvido švarkai, derinami su džinsais, beisbolo švarkeliais, dėvimi su bermudiniais šortais. Pjesė apie kontrastus primena 90-uosius.
Džinsas kolekcijoje yra tarsi išrastas iš naujo, susipynęs su grandinėliniais papuošalais, o oda pristatoma su nauju, labai elastingu reljefiniu dygsniuotu efektu, primenančiu garsųjį deimantinį skiautinį ant CHANEL rankinių.
Gabrielle Chanel taip brangūs perlai pasirodo p ant tvido švarkų, marginti ant išblukusio džinsinio audinio ir kaip motyvai ant trikotažo. Jie taip pat puošia aksesuarus: „sautoir“ karolius, žiedus, krepšius... CHANEL simboliai yra visur.
2025 m. pavasario-vasaros išankstinę kolekciją bus galima įsigyti nuo 2025 m. sausio vidurio.