Į „Gritti“ aromatų pristatymą rinkosi kviestinė publika: atvyko ir prekės ženklo įkūrėjas Luca Gritti

Praėjusią savaitę „Fragnances International“ sukvietė kviestinę publiką į naujausių „Gritti“ nišinių kvepalų pristatymą.

Į jaukiai papuoštą Vilniuje esančio viešbučio „Relais & Châteaux Stikliai Hotel“ vidinį kiemelį susirinkę svečiai mėgavosi šiltu vakaru, gardžiais gėrimais, užkandžiais bei užburiančiais aromatais. Renginyje dalyvavo verslininkės Inga Stumbrienė, Jūratė Steponavičiūtė, vižažistės Margarita Vaisova, Karina Simanavičė, stilistai Joringis Šatas, Emilija Viskontaitė, Sigita Mušauskaitė, atlikėja Gabrielė Rutkauskienė, nuomonės formuotojai Justė Štakaitė, Justė Šoblinskaitė, Kamilė Kanapeckaitė, Deimantė Pajadaitė, Vilgaudas Gailius, Anastasija Samochvalova bei kiti.


Inga Stumbrienė
Inga Stumbrienė
Organizatorių archyvas



Renginyje apsilankė ir Luca Gritti - „Gritti“ prekės ženklo savininkas ir įkūrėjas. Jis ne tik susirinkusiai publikai pristatė du naujausius „Gritti“ aromatus - „Ivy Collection“ kolekcijos aromatus „Mango Aoud“ bei „Super Nova“ - bet ir papasakojo vakaro svečiams apie „Gritti“ prekės ženklo istoriją, pagrindines vertybes.



Izolda Gudelis, Luca Gritti
Izolda Gudelis, Luca Gritti
Organizatorių archyvas



„Gritti Venetia“ gimė kaip Luca Gritti duoklė savo šeimos istorijai ir jos giliam, ilgamečiam ryšiui su Italijos parfumerija. Būdamas kilmingos Venecijos dinastijos palikuonis, Gritti atiduoda duoklę savo protėviui, politikui ir pirkliui Alvise Gritti, ir kuria naujas taisykles nišinių kvepalų pasaulyje.


Prekės ženklo istorija prasidėjo 2009 m., kai buvo sukurti pirmieji Gritti šeimos vardu pavadinti kvepalai. Jie sudarė „Black Collection“, dabar įkūnijančią parfumerio Luca Gritti kūrybinį kelią ir apimančią tokius bestselerius kaip „19-68“, „Rebellion“. ir "Noctem Arabs". Po kelerių metų Gritti parfumerijos namai pristatė „White Collection“, kurioje Luca Gritti į skirtingus moteriškumo aspektus žvelgia per patraukliausias aromatų šeimas: gėlių, vaisių ir gurmaniškus.



Vakaro akimirka
Vakaro akimirka
Organizatorių archyvas



Po pasaulinės „Chantilly“ ir „Rebrodè“ sėkmės prekės ženklas pristatė „I Turchesi“ kolekciją - duoklę pietų Italijai, jos kvapą gniaužiančioms spalvoms ir aromatams. Netrukus „Pomelo Sorrento“ tapo bestseleriu, šio aromato ryškus, žėrintis charakteris žymi prekės ženklo olfaktorinį parašą ir kartu su svaiginančiomis „Ivy Collection“ kompozicijomis reprezentuoja naujus Italijoje gaminamų prabangių kvepalų standartus.


„Gritti Venetia“ kvintesencija - tai „Gritti Privé“ kolekcija, apvilkta aksomu ir 24 karatų auksu. Šie drąsūs, sodrūs ir eklektiški kvepalų ekstraktai atspindi itališko stiliaus prigimtį ir didžiausią dėmesį aukščiausios kokybės parfumerijos ingredientams, būdingiems nišiniams kvepalams.



Vakaro akimirka
Vakaro akimirka
Organizatorių archyvas



Na, o vakaro metu pristatyta „Ivy Collection“ spinduliuoja atradimais ir naujovėmis. Ši kolekcija - tai gyvybinė parfumerio kūrybos jėga, atskleidžianti Luca Gritti meninę drąsą. Gaivusis aromatas „Mango Aoud“ - pasaka iš dviejų žodžių. Tai eklektiškas prisiminimų, skonių ir kvapų derinys, užfiksuotas tarp Meksikos ir Indijos. Rytų ir Vakarų susitikimas, įkvėptas kreminių, sultingų mango natų ir tamsioji agarmedžio pusė, išryškėjusi kartu su gardžiu vanilės akordu. Visa tai vainikuoja gaivi, švelni guava.


„Super Nova“ aromatas yra gimęs iš sprogimo, gimęs ryškiai švytėti. Kosminis brutalus grožis prasiveržia iš tamsos į šviesą; arbatžolės liepsna išsklaido horizontą. Aromatas kviečia atrasti mineralinę kosmoso begalybę per subtilius metalo akordus, susipynusius su šalčio aromato akordais ir giliu, tamsiu agarmedžio ir pilkojo gintaro mišiniu.


Įsigyti „Gritti“ aromatus galite tik „Kristiana“ parduotuvėse.





Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis