Anžela Adamovič-Gečienė: šiuo metu odą prižiūriu intensyviau, nei paauglystėje

Dainininkė Anžela Adamovič-Gečienė scenoje visuomet pasitempusi ir ryški, todėl ir ryškus makiažas tampa reikšminga profesine detale. Vis dėlto, nusivalius sceninį makiažą, itin svarbi tampa kasdienė odos priežiūra. Atlikėja pasidalijo istorijomis apie savo patirtį su odos priežiūra nuo paauglystės patirčių iki pat dabar naudojamo odos priežiūros tvarkaraščio.

Paauglystės patirtys ir muilas


Prisiminusi paauglystę, Anžela pasakoja, kad odos priežiūra paauglystėje buvo minimali: „O gal tiksliau būtų pasakyti, kad jos visai nebuvo“, – šypsosi dainininkė. „Pamenu aplinkos moterys plaudavo veidą muilu, naudodavo tik vieną veido kremą.“ Anžela pasakoja, kad niekada neturėjo sunkesnių odos problemų, tad veido kremą pradėjo naudoti tik sulaukusi 25-26 metų, o serumus ir kaukes aktyviau pradėjo naudoti tik nuo 32-iejų.


Panašią tendenciją atskleidžia ir „L'Oréal“ užsakymu atlikta reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa. Atsakymai į klausimą „Ar esate susikūręs(-usi) savo veido odos priežiūros rutiną?“ skirtingose amžiaus grupėse patvirtino, kad pastoviausią veido odos priežiūros rutiną ir ryte ir vakare turi į 35-44 metų amžiaus grupę patenkantys respondentai. Tokią rutiną turi ketvirtadalis šios grupės apklaustųjų. 18-24 metų grupėje rutiną ryte ir vakare turi kas penktas(-a), o 25-34 metų grupėje – 17 proc. respondentų.


Įkvėpė kosmetologės ištarti žodžiai


Sykį apsilankius pas kosmetologę, ji Anželai pasakė, kad kaip mes pasirūpiname savo veido oda iš vakaro, taip mes atrodome ryte. „Atrodo elementaru, bet tikrai būna, kad užvaldo tinginys ir nusiplovus makiažą, neužsitepi jokios drėkinamos ar maitinamosios priemonės ir dedi veidu į pagalvę, bet šie žodžiai darkart privertė susimąstyti ir į veido odos priežiūrą pažvelgti rūpestingiau“, – pasakoja dainininkė.


Specialistų įžvalgos – itin vertinamos planuojant savo veido odos priežiūrą. „L'Oréal“ apklausos duomenys rodo, kad nors renkantis veido odos priežiūros priemones didesnė apklaustųjų dalis (32 proc.) nesikonsultuoja su niekuo, vis tik 31 proc. pasitiki dermatologų patarimais. Toliau rikiuojasi draugų rekomendacijos, parduotuvių darbuotojų konsultacijos ir internete randama informacija.


Informacija atkeliauja iš socialinių tinklų


Nors paauglystėje žiūrėjo į artimų moterų pavyzdį, Anžela pasakoja, kad dabar didžioji dalis informacijos apie veido odos priežiūrą ją pasiekia iš socialinių tinklų: „Tyčia ar netyčia pamatai kas ką naudoja, kas ką reklamuoja, labiau pasidomi tomis priemonėmis ir atsirenki kas tinkama“, – sako ji.


Būtent dėl to ji pasirinko išbandyti ir veido odos tvarkaraštį (en. skincycling), kurį socialiniame tinkle „TikTok“ pristatė ir išpopuliarino Niujorko dermatologė Whitney Bowe. Odos priežiūros tvarkaraštis ypatingas tuo, kad skirtingomis dienomis naudojamos vis skirtingos odos priežiūros priemonės.


Odos priežiūros tvarkaraščio ypatumai


Veido odos priežiūros tvarkaraštis, tai keturių dienų odos priežiūros sistema. Pirmoji diena skirta eksfoliacijai, kurios metu, pasitelkus alfa hidroksines (AHA) ir arba beta hidroksines (BHA) rūgštis, pašalinamos negyvos odos ląstelės. Antroji diena skirta retinoliui, kuris pasiekia gilesnius odos sluoksnius ir yra atsakingas už naujų odos epidermio ląstelių atsiradimą. Taip puoselėjama ląstelių apykaita, kuri gali padėti sumažinti smulkias raukšleles ir pigmentaciją, puoselėti tolygią veido odos spalvą. O trečioji ir ketvirtoji dienos skirtos odos nuraminimui ir regeneracijai, kuomet naudojamas kremas be aktyviųjų medžiagų, skatinantis odos atsistatymą.


Tvarkaraštį išbandžiusi Anžela pasakoja, kad iš pradžių buvo sunku įsiminti ką ir kada naudoti: „bet susirašiau viską ant lapelio ir pasidėjau vonioje, kad nepamirščiau. To lapelio nebėra, bet dabar priemones jau naudoju iš atminties“, – pasakoja dainininkė.


Anžela atkreipia dėmesį, kad tokia veido odos priežiūra padeda ne tik puoselėti odą, bet ir sutaupyti: „Turint keturių dienų odos priežiūros tvarkaraštį, produktai naudojami tik keletą kartų per savaitę, taigi vienos produkto pakuotės užtenka ilgam.“

Užsakymo nr.: PT_83689

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis