"Nes Tu to verta" - L’Oréal Paris jau 50 metų siekia, kad būtumėte to vertos

Paryžius, Prancūzija, 2021 m. kovo 9 d. – L’Oréal Paris, pasaulyje pirmaujantis grožio priemonių prekės ženklas, švenčia savo mitinio šūkio „Nes Tu to verta“ 50 metų sukaktį. Šie žodžiai – ne paprasta eilutė, o siekis įkvėpti, iki šių dienų išliekantys prekės ženklo širdyje. L’Oréal Paris visada buvo už moteris ir tikėjo jų kuriama verte. Šūkis „Nes Tu to verta“ buvo sukurtas 1971 metais ir buvo išverstas į 40 kalbų – jis įkvėpė ne tik Vakarų šalių, bet ir vartotojus iš Azijos, Rytų Europos, Afrikos bei Vidurio Rytų ir atspindėjo nepaprastą moterų galios didėjimo istoriją, kurią stebime pastaruosius penkiasdešimt metų.

Delphine Viguier-Hovasse, L’Oréal Paris prekės ženklo prezidentė, sako: Sunku patikėti, kad mūsų žymiajam šūkiui „Nes Tu to verta“ – jau 50 metų. Beveik pusę šimtmečio nenustygdami kūrėme moterų pasitikėjimą ir lydėjome jas šiame kelyje. Savo grožio priemonėmis skatiname kiekvienos moters galią – taikome naujausius mokslinius išradimus ir formules, teikiame paslaugas, kurias gavusi kiekviena moteris gali pasijusti geriau.C1 - Internal use Kiekviena moteris yra unikali ir mūsų veidai/atstovai visame pasaulyje personifikuoja šią konkrečią ir modernią visa apimančio grožio viziją ir skatina moterų balsus skambėti dar garsiau. Mes barjerus tarp moterų ir jų ambicijų, pavyzdžiui, surengėme akcijsiekiame išardyti ą prieš priekabiavimą gatvėje (Stand Up Against Street Harassment) ir norime padėti kiekvienai moteriai laisvai rinktis savo likimą. Pasieksime savo misiją tik tada, kai moterims nebereikės priminti apie jų vertę.“


VISAME PASAULYJE MOTERIS SUJUNGĘS ŠŪKIS, SKATINANTIS JUDĖTI Į PRIEKĮ 1971 metais L’Oréal Paris šūkį sukūrė 23 metų mergina Ilon Specht, Manhatene įsikūrusios reklamos agentūros „McCann“ reklaminių tekstų rašytoja. Tuo metu šūkis buvo laikomas revoliuciniu, nes žinutė buvo drąsi ir buvo įgarsinta moters balsu (tais laikais daugelis moterims skirtų priemonių reklamų buvo garsinamos vyriškais balsais, nes manyta, kad jų autoritetas didesnis). Šūkis „Nes Tu to verta“ tapo įvairaus amžiaus ir kilmės moterų įgalinimo simboliu, skatinančiu patikėti savo grožiu ir verte. Iki šiol garsusis šūkis išverstas į 40 kalbų – tai atspindi prekės ženklo plėtrą visame pasaulyje ir įvairią grožio sampratą.


MOTERŲ ĮGALINIMAS: MOKSLU GRĮSTAS GROŽIS Dėl naujausių mokslinių atradimų ir proveržį skatinančių inovacijų L’Oréal Paris tapo pasaulyje pirmaujančiu grožio prekės ženklu, kovojančiu už moterų galią – kuriamos pranašios priemonės, kuriose naudojamos naujausios kosmetikos formulės. Nuo Préférence, dieviškų ilgai išliekančių plaukų dažų, kuriems reklamuoti šūkis buvo pasitelktas 8-ajame dešimtmetyje, iki Color Riche lūpų dažų franšizės, kuri pirmą kartą pasirodė 1985 metais, arba iki 1995 metais sukurtų senėjimą lėtinančių Revitalift priemonių, kurios iki šių dienų muša rekordus, L’Oréal Paris jau daugiau nei pusę amžiaus kuria visiems prieinamas grožio naujoves, garantuodama efektyvumą ir saugumą

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis