Delphine Viguier-Hovasse, L’Oréal Paris prekės ženklo prezidentė, sako: Sunku patikėti, kad mūsų žymiajam šūkiui „Nes Tu to verta“ – jau 50 metų. Beveik pusę šimtmečio nenustygdami kūrėme moterų pasitikėjimą ir lydėjome jas šiame kelyje. Savo grožio priemonėmis skatiname kiekvienos moters galią – taikome naujausius mokslinius išradimus ir formules, teikiame paslaugas, kurias gavusi kiekviena moteris gali pasijusti geriau.C1 - Internal use Kiekviena moteris yra unikali ir mūsų veidai/atstovai visame pasaulyje personifikuoja šią konkrečią ir modernią visa apimančio grožio viziją ir skatina moterų balsus skambėti dar garsiau. Mes barjerus tarp moterų ir jų ambicijų, pavyzdžiui, surengėme akcijsiekiame išardyti ą prieš priekabiavimą gatvėje (Stand Up Against Street Harassment) ir norime padėti kiekvienai moteriai laisvai rinktis savo likimą. Pasieksime savo misiją tik tada, kai moterims nebereikės priminti apie jų vertę.“
VISAME PASAULYJE MOTERIS SUJUNGĘS ŠŪKIS, SKATINANTIS JUDĖTI Į PRIEKĮ 1971 metais L’Oréal Paris šūkį sukūrė 23 metų mergina Ilon Specht, Manhatene įsikūrusios reklamos agentūros „McCann“ reklaminių tekstų rašytoja. Tuo metu šūkis buvo laikomas revoliuciniu, nes žinutė buvo drąsi ir buvo įgarsinta moters balsu (tais laikais daugelis moterims skirtų priemonių reklamų buvo garsinamos vyriškais balsais, nes manyta, kad jų autoritetas didesnis). Šūkis „Nes Tu to verta“ tapo įvairaus amžiaus ir kilmės moterų įgalinimo simboliu, skatinančiu patikėti savo grožiu ir verte. Iki šiol garsusis šūkis išverstas į 40 kalbų – tai atspindi prekės ženklo plėtrą visame pasaulyje ir įvairią grožio sampratą.
MOTERŲ ĮGALINIMAS: MOKSLU GRĮSTAS GROŽIS Dėl naujausių mokslinių atradimų ir proveržį skatinančių inovacijų L’Oréal Paris tapo pasaulyje pirmaujančiu grožio prekės ženklu, kovojančiu už moterų galią – kuriamos pranašios priemonės, kuriose naudojamos naujausios kosmetikos formulės. Nuo Préférence, dieviškų ilgai išliekančių plaukų dažų, kuriems reklamuoti šūkis buvo pasitelktas 8-ajame dešimtmetyje, iki Color Riche lūpų dažų franšizės, kuri pirmą kartą pasirodė 1985 metais, arba iki 1995 metais sukurtų senėjimą lėtinančių Revitalift priemonių, kurios iki šių dienų muša rekordus, L’Oréal Paris jau daugiau nei pusę amžiaus kuria visiems prieinamas grožio naujoves, garantuodama efektyvumą ir saugumą