Žinomas dekoratyvinės kosmetikos gamintojas galvoja ne tik apie grožį, bet ir gamtos tausojimą

Į rudens makiažo tendencijų pristatymu itin susidomėjo grožio tendencijomis besidominčios Lietuvos influencerės.

Spalio pradžioje Vilniuje vykęs „Eurokos” ir „Gosh Copenhagen” organizuojamas renginys sutraukė itin daug grožio gerbėjų.



Kompanijos „Gosh“ atstovė
Kompanijos „Gosh“ atstovė
Organizatorių nuotr.



„Gosh Copenhagen“ atstovė Dina Kafton renginio dalyvėms pristatė kompanijos veiklos idėją, norą kurti kosmetikos priemones ir kartu saugoti gamtą. Atsižvelgdama į ryškėjantį visuomenės susirūpinimą ne savimi, o gamta, kompanija ieško sprendimų, kaip pagaminti veganišką kosmetiką, naudoti suyrančias pakuotes, pasipriešinti gyvūnų išnaudojimui ir saugoti jų teises.



Organizatorių nuotr.



Įrodydama natūralų rūpestį planetos ateitimi „Gosh Copenhagen” kompanija ėmėsi dar nematytos veiklos – renka vandenynuose susikaupusį plastiką, jį perdirba ir gamina pakuotes kosmetikos priemonėms. Ateityje šią veiklą norėtų plėsti ir tikisi šiuo pavyzdžiu užkrėsti kitas kompanijas.



Organizatorių nuotr.



„Gosh“ prekės ženklo kosmetiką galima įsigyti bet kurioje grožio ir kosmetikos parduotuvėje „Eurokos“, o „Gosh“ naujienas sekti bei įsigyti elektroninėje parduotuvėje eurokos.lt.


Renginyje influencerės ne tik sužinojo apie naujausius „Gosh“ prekės ženklo kosmetikos produktus, bet ir turėjo galimybę juos išbandyti. Renginio organizatoriai dalyvėms paruošė ne vieną siurprizą.



Organizatorių nuotr.



Vakarą vainikavo šviesų, garso, stingdančio šalčio efektai, tobulo skonio pasirodymas desertų šou. O „Gosh Copenhagen“ pasirūpino, kad kiekviena renginio dalyvė išeitų pasipuošusi žinomos Danijos dizainerės Cecilijos Copenhagen naujausios kolekcijos rūbu.




Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis