Taip tikina papuošalų salonas „Pandora“, žinomus žmones pakvietęs į naujo salono Vilniaus centre Gedimino proespekte 2A atidarymą. Čia buvo galima išvysti ištikimus pirkėjus, garsius prekės ženklo gerbėjus, grožio ir mados tinklaraštininkus, influencerius, įmonės atstovus.
Atidarymo spalva – rožinė, mat tokia spalva vyrauja ir naujoje „Pandora“ kolekcijoje.
„Tai – meilės spalva. Mes kalbame apie meilę gamtai, draugams, muzikai ir, žinoma, moters ir vyro meilę, – sako prekės ženklo vadybininkas Kaspars Antess. – Naujos kolekcijos gaminiai kviečia skleisti, dalintis ir įvęsti meilę.“
Pristatydama naujausią 2019 metų rudens kolekciją grožio specialistė Milita Daikerytė neslėpė, kad „Pandora“ papuošalus įsimylėjo dar paauglystėje. Jos aistra buvusi tokia stipri, kad kaskart per gimtadienius dovanų gaudavusi net po kelis „Pandora“ papuošalus. O kartą gavo net 3 vienodus karoliukus. Solidžią kolekciją sukaupusi M. Daikerytė mėgsta ją atnaujinti gaminiais iš naujausių kolekcijų.
37-ąjį gimtadienį švenčianti „Pandora“ yra tarptautinis Danijos juvelyrinių dirbinių gamintojas. Bendrovė savo veiklą pradėjo kaip šeimos valdoma juvelyrinių dirbinių parduotuvė, kurią Kopenhagoje įsteigė Peras ir Winnie Enevoldsenai. Šiandien „Pandora“ papuošalais prekiaujama daugiau nei 100 šalių, kur įkurta 7 800 parduotuvių.