Ketvirtadienio vakarą kviestiniai svečiai susirinko į natūralios lietuviškos kosmetikos prekių ženklo „Manilla“ pristatymą. Renginio metu buvo pristatytas naujasis lietuvių laboratorijos projektas #grožiažymėVIDUS bei teminė fotografijų paroda. Naująja kampanija siekiama pabrėžti atnaujintą prekių ženklo filosofiją ir supažindinti su naujomis kosmetikos linijomis.
„Tai projektas apie grožį su istorija. Apie veiklias, įkvepiančias asmenybes, kurios nebijo būti savimi – su savo tobulais netobulumais, unikalia mąstysena, ir tik joms vienoms būdinga pasaulėžiūra. Apie grožį, kuris ateina iš asmenybės vidaus, kuris spindi individualumu ir unikalumu. Apie meilę tikrajam sau – tokiam, kokį sukūrė Gamta" – projekto idėją atskleidė prekių ženklo įkūrėja Rūta Merkytė-Eleksienė.
Net devynias naujas ekologiškos kosmetikos „Manilla“ linijas sudaro veido, viso kūno odos bei plaukų priežiūros priemonės, dekoratyvinė kosmetika ir linija vyrams. Kiekvienai kosmetikos linijai reprezentuoti kūrėjai pasirinko skirtingus ir labiausiai tą liniją atspindinčius asmenis. Tarp jų – atlikėjos KAIA ir Katažina Zvonkuvienė, sporto, sveikos gyvensenos ir mitybos specialistai Ilka Adams ir Alanas Dzenarovas, jogos trenerė Sigita Baušytė, aktorė Birutė Marcinkevičiūtė, medikė Asta Jonaitienė bei kitos prekių ženklo vertybėms pritariančios asmenybės.
„Norint jaustis gerai, turiu žinoti, kad čia aš, o ne kaukė, kuri kažkam gali būti graži, bet manęs ten nebėra“ – mintimis apie asmeninio požiūrio į grožį formavimą dalijosi atlikėja Katažina Zvonkuvienė.
Renginio svečiai galėjo ne tik susipažinti su naujaisiais prekės ženklo herojais bei daugiau sužinoti apie naująsias linijas, bet ir susikurti personalizuotą kūno pienelį renginio erdvėje įkurtoje mini laboratorijoje.
Nauja rankų darbo kosmetika yra pritaikyta skirtingiems odos tipams ir gaminama iš gamtoje randamų elementų, kurie išgaunami inovatyvių technologijų pagalba. Projekto #grožiažymėVIDUS nuotraukos nuo šiandienos bus eksponuojamas Vilniaus „Akropolyje“. Siekiant užtikrinti maksimalų kosmetikos produktų efektyvumą prekės ženklo atstovai kviečia konsultuotis su „Manilla“ darbuotojais prekybos centre „VCUP“ esančioje firminėje parduotuvėje arba Klaipėdos „Akropolyje“.