Artėjant rudens sezonui, tarptautinė viešųjų ryšių agentūra „Polhem PR“ trečiadienio pavakarę sukvietė grožio, mados ir pramogų pasaulio atstovus susipažinti su pagrindinėmis naujo sezono tendencijomis. Renginio svečiams buvo pristatyti tiek rinkoje neseniai pasirodę, tiek gerai žinomi mados ir grožio prekės ženklai.
„Grožio ir mados srityse pastebime tendenciją judėti itin pažangių technologijų kryptimi. Vis garsiau akcentuojami tvarumas bei sąmoningas ir atsakingas vartojimas. Šiemet po vienu stogu subūrėme gamintojus, kurie demonstravo itin aukštą medžiagų ir ingredientų kokybę, formulių išgryninimą, gaminių patogumą. Užsienyje didžiulio susidomėjimo sulaukiančius tokio pobūdžio pristatymus nuomonės formuotojams ėmėme organizuoti ir Lietuvoje. Pastebėjome vis augantį poreikį apie rinkos naujienas sužinoti išsamiau - tai labai įkvepia mus stengtis ir išlaikyti lygį“ - apie renginį pasakojo „Polhem PR“ vadovė Ugnė Petrauskaitė.
Tarp svečių buvo pramogų pasaulio moterys kaip Karolina Meschino, Ingrida Martinkėnaitė, Marija Grabštaitė, Rūta Elžbieta Mazurevičiūtė, Karolina Toleikytė, Eglė Andreikaitė, Simona Starkutė, Solveiga Mykolaitytė, Maria Randers, stilistės Irina Cybina, Reda Mickevičiūtė, Lina Bernatonytė, socialinių tinklų nuomonės formuotojos Inga Žuolytė, Ieva Swan, Agnė Kulitaitė, visažo meistrės Milita Daikerytė, Neringa Čukinienė, Deimantė Kazėnaitė, Justina Gafarovaitė, žurnalų moterims atstovai, ir kiti mada besidomintys industrijos veidai.
Renginyje buvo pristatyta aštuntojo dešimtmečio įkvėpta „Reserved“ kolekcija, laisvalaikio linijos „Audimas“ ir „UTENOS“, itin švelnias medžiagas iš aukščiausios kokybės verpalų naudojantys „ABOUT“. Susidomėjimo sulaukė „Crocs“ „Teva“ bei „TOMS“ avalynės kolekcijos. Pastarasis - vienas ryškiausių socialiai atsakingą madą propaguojančių ženklų, kurio atstovai įsigijus šių batų porą dovanoja vieną ir tiems, kuriems labiausiai jų reikia. Akinių studija „Glasses on“ pristatė karščiausias sezono naujienas.
Kvapais svečių dėmesį traukė nišiniai „Zarkoperfume“ kvepalai, sukuriantys individualų aromatą dėl skirtingos reakcijos į odą bei aplinką, ir „Baltijos kvapai“, su savo natūraliomis rankų darbo Baltijos gamtos aromatų žvakėmis.
„Douglas“ supažindino su natūralumu pasižyminčia „Douglas Naturals“ kolekcija, taip pat prisistatė ir biotechnologijomis išsiskiriantis lietuviškas odos priežiūros prekės ženklas „PEONIA“. Renginio dalyviai taip pat turėjo galimybę įvertinti ekologiškas grožio naujienas iš „Biovaistinė“, „Nordic Beauty Import“, „Biocell“ ir „Vincent Holding“.