Aš nesu iliuzija. Aš esu moteris

Jausmai yra mūsų gyvenimo dalis. O ar galima pačius gražiausius užfiksuoti kaip aromatą? Mados namų „Salvatore Ferragamo“ kūrėjai sako, kad tai jiems pavyko. Įspūdingas naujų šipro ir gėlių kvepalų „Emozione“ pristatymas vyko Milane.

Skaitomiausi tekstai:
- 5 grožio kryptys ir moterys, kuriomis verta sekti ateinantį sezoną
- Insulto požymiai – kaip padėti ir išgelbėti gyvybę
- Savaitės horoskopas: iki švenčių situacija pasikeis
- Savaitės ikona. S. Nainė: drabužių beveik neperku, ką noriu, pasisiūnu pati
- Velykų boba, kurios receptui - daugiau nei 200 metų

Sakoma, kad geriausių ir nuostabiausių dalykų gyvenime negali pamatyti ar paliesti. Juos gali tik pajusti, tik išreikšti emocijomis.

Moteris ekrane atsisuka, šypsosi, juokiasi, jausmingai žvelgia tiesiai į jus. Ką slepia tas žvilgsnis? „Kiekvienas žiūrovas gali susikurti savo istoriją“, – sako kompanijos Ferragamo Parfums“ generalinis direktorius Luciano Bertinelli pristatydamas naujausią mados namų „Salvatore Ferragamo“ kūrinio – moteriškų kvepalų „Emozione“ – reklaminį filmuką. Ir su šypsena priduria: „Man toks gražus yra šių kvepalų pavadinimas! Žodyje „jausmas“ telpa visas gyvenimas. Ne veltui „Emozione“ veidu pasirinkome lenkų topmodelį Malgosią Belą. Ji – brandi ir jausminga moteris.“

Kompanijos „Ferragamo Parfums“ generalinis direktorius Luciano Bertinelli su vakaro viešnia italų aktore Eliana Miglio
Gamintojo nuotr.

37-erių manekenė Malgosia tikrai prikausto žvilgsnį. Pirma mintis, šovusi man žvelgiant į nespalvotą garsių mados fotografų Merto Alaso ir Marco Piggott nuotrauką, – Catherine Deneuve veidas iš režisieriaus Luiso Bunuelio 1967 m. sukurto filmo „Dienos gražuolė“. Kai apie tai užsimenu p. Luciano, jis ima juoktis: „O aš apie tai net nepagalvojau. Kaskart pristatydamas žurnalistams sukurtą naują aromatą sužinau daug įdomių dalykų. Jūs pateikiate tikrai netikėtų paralelių. Ir tai yra labai gerai. Beje, tarp Catherine ir Malgosios iš tikrųjų galima įžvelgti panašumų.“

P. Luciano sako, kad naujajam aromatui „Emozione“ reklamuoti jie ieškojo modelio, galinčio įkūnyti moters jausmingumą. „Mums buvo svarbus moters veidas, akys. Kad žiūrėdamas į jas galėtum įspėti, kokie jausmai dabar valdo šią moterį, – pasakoja L. Bertinelli. – Ji yra tikra, o ne įsivaizduojama. Ji puikiai jaučiasi būdama viena, tačiau tai nereiškia, kad yra vieniša. Jai nereikia demonstruoti savo moteriškumo, vaikytis madų. Moteris ekrane taria: „Aš nesu iliuzija. Aš esu moteris. Mano jausmai yra mano balsas, mano gyvenimas, mano kvepalai.“

Aromato „Emozione“ pristatymo proga antrajame rūmų aukšte vakaro svečiams patiekta vakarienė
Gamintojo nuotr.

Mūsų emocijos yra išorinė jausmų išraiška. Aprašyti jausmai nublanksta. Tą patį galima pasakyti ir apie aromatą. Kad ir kaip stengtumeisi įvilkti jį į tekstą, šis vis tiek neatspindės tos emocijos, kurią patirsi įkvėpęs aromato. Tik tada vaizduotė ims piešti paveikslus, galbūt grąžins į kokius nors prisiminimus, sužadins seniai pamirštus jausmus. Juk ne veltui aromatas yra tarsi paskutinis štrichas, užbaigiantis moters portretą.

Naują elegantišką klasikinį aromatą „Emozione“ sukūrė jau ne kartą su šiais mados namais dirbęs garsus parfumeris Alberto Morillas. Kūrybinis procesas truko beveik aštuonis mėnesius. „Manau, mums pavyko sukomponuoti tikrai elegantišką aromatą. Dvelkiantį gėlėmis ir medžiu. Viršutinės natos – persikų, bergamočių ir irisų – labai šviežios. Vidurinės – bijūnų, heliotropų ir itin brangaus aromatų komponento Bulgarijos rožių, – jausmingai apie naująjį „Salvatore Ferragamo“ kūrinį pasakoja p. Luciano. – O po 20–30 minučių pajusite apatines natas – pačiulių, baltojo muskuso ir švelnios zomšos. Pastaroji yra labai svarbi. Ji – mūsų kompanijos DNR dalis.“

Įspūdingas kvepalų pristatymo vakaras vyko per Milano mados savaitę barokiniuose Senato rūmuose (Palazzo del Senato)
Gamintojo nuotr.

L. Bertinelli įsitikinęs, kad naujieji kvepalai tikrai patiks europietėms. Jis žino, ką sako, mat dar sėdi ir Italijos parfumerijos akademijos (Accademia del Profumo) prezidento krėsle. „Prieš 20 metų kvapus šimtu procentų diktavo Amerika, todėl dauguma aromatų buvo labai panašūs, – aiškina p. Luciano. – Tačiau skirtingose pasaulio šalyse skirtingas ir skonis. Štai Japonijoje dominuoja vaisiniai, labai saldūs, Artimuosiuose Rytuose – sunkūs medžio aromatai. O kinai iki šiol kopijuoja europiečius. Kinijos rinka dar nėra subrendusi, kinai kvepalais dar tik pradeda mėgautis.“ Taigi kvepalų kūrėjams didžiausias iššūkis – sukomponuoti aromatą, kuris patiktų įvairiuose pasaulio kampuose. Galbūt klasikinis „Emozione“ kaip tik toks ir yra?

Per naujo aromato pristatymą svečiai gėrėjosi įspūdingomis vaizdo projekcijomis
Gamintojo nuotr.

Buteliukas

Mados namai „Salvatore Ferragamo“ visada itin daug dėmesio skiria flakono dizainui. „Tai šiuo metu viena brangiausių pakuočių“, – šyptelėdamas sako p. Luciano. Buteliuko dizainas puikiai atspindi mados namų (beje, šių istorija prasidėjo nuo puikių odinių batų gamybos) įvaizdį. Švelnaus kremo spalvos keraminis kamštelis – su aukso detalėmis, šiomis papuošti ir flakono šonai. Elegancijos buteliukui suteikia dviguba aukso grandinėlė su rankinės sagtelę imituojančia detale. Ši yra išskirtinis „Salvatore Ferragamo“ ženklas.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis