Siūlome paskaityti:
- Savaitės ikona. J. Statkevičius: tikrasis stilius susiformuoja tik po keturiasdešimties
- O. ir D. Lapinai: ką daryti, jei sunku atsisveikinti su buvusiuoju
- Horoskopas savaitei: likimas bus dosnus – nepražiopsokime progos
- Madinga itališka dieta - ne tik sulieknėsite, bet ir atjaunėsite
- Jis po mirties nepaliko manęs ketverius metus ir du mėnesius... Išgyvenau neapsakomą siaubą
Ar bandėte kada nusibrėžti akių kontūrą važiuojančiame autobuse? Ko gero, atsakytumėt, kad vargiai įstengtumėt per duobes bent paryškinti tušu blakstienas?
Po 1 kiekvieną sekundę
Tokiu greičiu perkamas „Benefit“ „Push-Up Liner“ akių kontūrų apvadas „They’re Real!“. Kodėl jis toks populiarus? Jį naudojančios moterys atsako į klausimą klausimu: ar bandėte kada akių kontūrą nusibrėžti važiuojančiame autobuse? Ne? Lankstus guminis įstrižas šio pieštuko antgalis leidžia visiškai kontroliuoti situaciją ir nubrėžti tikslų, ryškų kontūrą.
64 per sekundę
Tiek parduodama paprasto universalaus prausiamojo „Dove“ muilo „Original Beauty Cream Bar“. Už tai, kad jis toks universalus ir švelnus bei nesausina odos, jis ir mėgstamas. Jau 58 metus!
Po vieną kas 3,5 sekundės
Tiek nuperkama „Clinique“ losjono „Dramatically Different Moisturizing Lotion+“. Kai kurioms moterims šis gelsvas losjonas kelia sentimentus (su pliusu žymima pagerinta jo versija, teigiama, kad ji kur kas lengvesnė už originaliąją senąją, kurio formulė buvo sukurta 1968-aisiais), tačiau dauguma renkasi jį dėl to, kad losjonas iš tiesų veiksmingai ir ilgam sudrėkina odą.
10 buteliukų kas minutę
Tiek parduodama „Estēe Lauder“ serumo „Advanced Night Repair“. Sakoma, kas jo pabando, nebeįsivaizduoja kasdienių odos puoselėjimo procedūrų be šio stebuklo.
20 milijonų flakonėlių kasmet
Tokiais tempais parduodamas garsusis „Avène“ terminių šaltinių vanduo „Eau Thermale Water Spray“. Juo purkštis itin gera karštą vasaros dieną, atgaivinti odą ryte ir vakare, o geriausia jį visada nešiotis rankinėje, ką tikina darantis stilistas Mantas Petruškevičius. Tai nėra tik šiaip vandenėlis: jame gausu mineralų, kurie daro odą minkštesnę, be to, tinka net ir jautriai, dermatito varginamai odai.
140 tūkstančių šepetėlių
Tiek garsaus britų plaukų stilisto Josho Woodo specialiai britų tinklui „Marks & Spencer“ sukurtų šaknų dažymo šepetėlių buvo nupirkta pernai. Greit nuaugančios šaknys – baisi grožio problema, kurią moterims padėjo sumažinti šie patogūs maži šepetėliai, skirti dažyti plaukų šaknims (sutaupote šiek tiek laiko ir, ką čia slėpti, nemažai pinigų tarp vizitų pas kirpėją).
Kas dvi sekundes...
...moterys (rečiau – vyrai) nusiperka po flakonėlį sauso šampūno. Tokį išradimą labai patogu nešiotis rankinėje įvairiems nenumatytiems atvejams arba tais rytais, kai nespėjate išplauti galvos.
60 buteliukų per valandą
Tokiais kiekiais parduodamas vienas populiariausių aromatų pasaulyje – „Yves Saint Laurent“ parfumuotas vanduo „Black Opium“. Nedaug trūko, kad 1977 metais išleisto aromato gamyba būtų nutraukta. Laimė, taip nenutiko, nes moterys kažkodėl šį kvapą dievina. Gal dėl paslaptingo saldumo?
Kas 30 sekundžių...
...nuperkamas „Elizabeth Arden Eight Hour Cream Skin Protectant“. Šis kremas jau laikomas tokia pat klasika, kaip „Nivea Creme“, kurį naudojo mūsų mamos ir močiutės. Nieko nuostabaus: 1930 metais sukurtas kremas iki šiol žinomas kaip neprilygstamai saugantis odą nuo žalingo aplinkos poveikio ir ją maitinantis. Ypač nepakeičiamas šaltuoju metų laiku. Suskaičiuoti jo gerbėjas būtų neįmanoma užduotis.
Po pieštuką kas 10–15 sekundžių
Koks pieštukas taip perkamas? Lūpų. Balzamas „Baby Lips“, kurį sukūrė „Maybelline“, parduodamas kas 15 sekundžių. Šio produkto pakuotės ryškios, žaismingos ir... klaidinančios: atrodo, jog ši priemonė skirta mažoms mergaitėms.
Yra dar vienas pieštukas, parduodamas net greičiau už lūpų – „Yves Saint Laurent“ legendinis maskuoklis „Touche Éclat“. Sukurtas 1991 metais, jis iki šiol parduodamas kas 10 sekundžių visame pasaulyje.
Modeliai, aktorės, kitos garsenybės tikina besinešiojančios jį rankinėje ir neįsivaizduojančios savo makiažo be jo. Ši priemonė mažina tamsius ratilus, paslepia smulkias raukšleles ir išryškina veido kontūrus.
Svajonių blakstienos kas 1,3 sekundės
1971 metais išleistas „Maybelline New York“ blakstienų tušas „Great Lash“ puikiai įsimenamas ir dėl ryškios pakuotės. JAV jis vis dar labiausiai mėgstamas blakstienų tušas – parduodamas kas 1,3 sekundės.