Geriausiai perkamų visų laikų grožio produktų TOP13

Kokių grožio priemonių pasaulyje parduodama daugiausia, kokiu greičiu ir po kiek, ir kodėl jos tokios fenomenaliai populiarios? Suradome 13 tokių produktų.

Siūlome paskaityti:
- Savaitės ikona. J. Statkevičius: tikrasis stilius susiformuoja tik po keturiasdešimties
- O. ir D. Lapinai: ką daryti, jei sunku atsisveikinti su buvusiuoju
- Horoskopas savaitei: likimas bus dosnus – nepražiopsokime progos
- Madinga itališka dieta - ne tik sulieknėsite, bet ir atjaunėsite
- Jis po mirties nepaliko manęs ketverius metus ir du mėnesius... Išgyvenau neapsakomą siaubą

Ar bandėte kada nusibrėžti akių kontūrą važiuojančiame autobuse? Ko gero, atsakytumėt, kad vargiai įstengtumėt per duobes bent paryškinti tušu blakstienas?

Po 1 kiekvieną sekundę


Tokiu greičiu perkamas „Benefit“ „Push-Up Liner“ akių kontūrų apvadas „They’re Real!“. Kodėl jis toks populiarus? Jį naudojančios moterys atsako į klausimą klausimu: ar bandėte kada akių kontūrą nusibrėžti važiuojančiame autobuse? Ne? Lankstus guminis įstrižas šio pieštuko antgalis leidžia visiškai kontroliuoti situaciją ir nubrėžti tikslų, ryškų kontūrą.


Kas dvylika sekundžių...


...parduodamas „L’Oréal Paris Professionnel“ aliejus „Mythic Oil“.

Moterys aliejais plaukus puoselėdavo nuo seniausių laikų, tik ne visus aliejus naudodamos jaučiamės ir atrodome kaip Senovės Romos deivės. Šiame yra skystuoju auksu vadinamo arganų ir ryžių sėlenų aliejaus, mišinys itin lengvas ir neapsunkina plaukų, o tai labai aktualu naudojant aliejų plaukams – nė viena nenorime atrodyti tarsi riebaluotais ir sulipusiais plaukais.

64 per sekundę


Tiek parduodama paprasto universalaus prausiamojo „Dove“ muilo „Original Beauty Cream Bar“. Už tai, kad jis toks universalus ir švelnus bei nesausina odos, jis ir mėgstamas. Jau 58 metus!

Šis muiliukas – apskritai sėkmingiausias ir labiausiai perkamas kompanijos produktas. Kasmet jo nuperkama 1,2 bilijonų!

Po vieną kas 3,5 sekundės


Tiek nuperkama „Clinique“ losjono „Dramatically Different Moisturizing Lotion+“. Kai kurioms moterims šis gelsvas losjonas kelia sentimentus (su pliusu žymima pagerinta jo versija, teigiama, kad ji kur kas lengvesnė už originaliąją senąją, kurio formulė buvo sukurta 1968-aisiais), tačiau dauguma renkasi jį dėl to, kad losjonas iš tiesų veiksmingai ir ilgam sudrėkina odą.

2014 metais šis produktas pelnė geriausiai parduodamų grožio produktų apdovanojimą.

10 buteliukų kas minutę


Tiek parduodama „Estēe Lauder“ serumo „Advanced Night Repair“. Sakoma, kas jo pabando, nebeįsivaizduoja kasdienių odos puoselėjimo procedūrų be šio stebuklo.

Oda atgaivinama, ji švyti, tampa elastingesnė. Taip moterys mano jau nuo 1982 metų, kada ir buvo išleista ši inovatyvi priemonė su hialurono rūgštimi. Kokį poveikį šis serumas turėjo jums, jei naudojote?

20 milijonų flakonėlių kasmet


Tokiais tempais parduodamas garsusis „Avène“ terminių šaltinių vanduo „Eau Thermale Water Spray“. Juo purkštis itin gera karštą vasaros dieną, atgaivinti odą ryte ir vakare, o geriausia jį visada nešiotis rankinėje, ką tikina darantis stilistas Mantas Petruškevičius. Tai nėra tik šiaip vandenėlis: jame gausu mineralų, kurie daro odą minkštesnę, be to, tinka net ir jautriai, dermatito varginamai odai. 



140 tūkstančių šepetėlių


Tiek garsaus britų plaukų stilisto Josho Woodo specialiai britų tinklui „Marks & Spencer“ sukurtų šaknų dažymo šepetėlių buvo nupirkta pernai. Greit nuaugančios šaknys – baisi grožio problema, kurią moterims padėjo sumažinti šie patogūs maži šepetėliai, skirti dažyti plaukų šaknims (sutaupote šiek tiek laiko ir, ką čia slėpti, nemažai pinigų tarp vizitų pas kirpėją).




Sako, greit ši priemonė bus tokia savaime suprantama prekė, kaip kramtomoji guma ar rytinis laikraštis.

Kas dvi sekundes...


...moterys (rečiau – vyrai) nusiperka po flakonėlį sauso šampūno. Tokį išradimą labai patogu nešiotis rankinėje įvairiems nenumatytiems atvejams arba tais rytais, kai nespėjate išplauti galvos.

Populiariausias ir perkamiausias pasaulyje – prekių ženklo „Batiste“. Papurškei, papurenai garbanas – ir pirmyn!

60 buteliukų per valandą


Tokiais kiekiais parduodamas vienas populiariausių aromatų pasaulyje – „Yves Saint Laurent“ parfumuotas vanduo „Black Opium“. Nedaug trūko, kad 1977 metais išleisto aromato gamyba būtų nutraukta. Laimė, taip nenutiko, nes moterys kažkodėl šį kvapą dievina. Gal dėl paslaptingo saldumo?




Kas 30 sekundžių...


...nuperkamas „Elizabeth Arden Eight Hour Cream Skin Protectant“. Šis kremas jau laikomas tokia pat klasika, kaip „Nivea Creme“, kurį naudojo mūsų mamos ir močiutės. Nieko nuostabaus: 1930 metais sukurtas kremas iki šiol žinomas kaip neprilygstamai saugantis odą nuo žalingo aplinkos poveikio ir ją maitinantis. Ypač nepakeičiamas šaltuoju metų laiku. Suskaičiuoti jo gerbėjas būtų neįmanoma užduotis.



Po pieštuką kas 10–15 sekundžių


Koks pieštukas taip perkamas? Lūpų. Balzamas „Baby Lips“, kurį sukūrė „Maybelline“, parduodamas kas 15 sekundžių. Šio produkto pakuotės ryškios, žaismingos ir... klaidinančios: atrodo, jog ši priemonė skirta mažoms mergaitėms.


Yra dar vienas pieštukas, parduodamas net greičiau už lūpų – „Yves Saint Laurent“ legendinis maskuoklis „Touche Éclat“. Sukurtas 1991 metais, jis iki šiol parduodamas kas 10 sekundžių visame pasaulyje.



Modeliai, aktorės, kitos garsenybės tikina besinešiojančios jį rankinėje ir neįsivaizduojančios savo makiažo be jo. Ši priemonė mažina tamsius ratilus, paslepia smulkias raukšleles ir išryškina veido kontūrus.

Svajonių blakstienos kas 1,3 sekundės


1971 metais išleistas „Maybelline New York“ blakstienų tušas „Great Lash“ puikiai įsimenamas ir dėl ryškios pakuotės. JAV jis vis dar labiausiai mėgstamas blakstienų tušas – parduodamas kas 1,3 sekundės.


Esu aptikusi duomenų ir kad jis laikomas apskritai geriausiai parduodamu blakstienų tušu pasaulyje, giriamu už itin juodą spalvą ir sugebėjimą pailginti ir patankinti blakstienas jų neapsunkinant.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis