Priemonių eiliškumas atsitiktinis.
1
„Mascara Volume Effect Faux Cils“ („YSL“)
Blakstienų tušas, tik pasirodęs sukėlęs tiek kalbų ir tikrą ažiotažą. Iki šiol šis tušas gaminamas pagal tą pačią, nepakitusią jau penkiolika metų, formulę. Tik pernai jis papildytas blakstienas labiau tausojančiais komponentais.
2
„Aminexil Pro“, „Dercos“ („Vichy“)
Pasirodžiusios prieš 20 metų, šios plaukų priežiūros ampulės sukėlė revoliuciją. Šiandien jos papildytos dviem naujais ingredientais ir sėkmingai rūpinasi moterų plaukais toliau.
3
„Aquasource“ („Biotherm“)
Pasirodžiusi 1997-aisiais, linija „Aquasource“ iškart tapo odos priežiūros etalonu. Terminio vandens įtaka grožiui vertinama ir šiandien, o kalbama, kad vieno indelio kremo poveikio ekvivalentas lygus 5 tūkst. litrų terminio vandens. Ilgą laiką ši priemonė buvo geriausiai pasaulyje perkamų drėkiklių viršūnėje. Iki šiol tobulinamos tekstūros.
4
„Chance“ („Chanel“)
2003 metais išleisti kvepalai apsuko galvas visų amžiaus grupių moterims. Sakoma, kad visoms šis aromatas patinka todėl, kad yra nenusakomas ir kelia optimizmą: jis tai labiau gėlinis, tai labiau jausmingas, tai apskritai gurmaniškas. Kvapas chameleonas.
5
„J’Adore“ („Dior“)
Kai 1999-aisiais pasaulis kraustėsi iš proto dėl unisex kvepalų, „J’Ador“ gniaužė kvapą savo jausmingumu ir seksualumu. Moterys iš proto ėjo dėl kvapo, kvepalams net reklamos su gundančia Charlize Theron tada nereikėjo...
6
„Acqua di Gio pour Homme“ („Giorgio Armani“)
Iki šiol tai vienas labiausiai vyrų mėgstamų „vandeninių“ aromatų (jis kvepia citrusais, vandenyno gaiva, muskusu ir kedrais), kurį sukurti įkvėpė maestro Giorgio Armani mėgstama poilsio vieta – Pantelerijos sala Viduržemio jūroje.
7
„Wrinkle Resist 24“ „Benefiance“ („Shiseido“)
Priemonių nuo odos senėjimo yra daugybė. Tačiau „Shiseido“ išlieka tarp lyderių. Ką tokio jie pasiūlė, ko nepadarė kiti? Grynas retonolis, kurio kaukes siūlo, iki šiol išskiria šią kompaniją iš kitų. Tikinama, kad, pradėjus laiku naudoti intensyvaus poveikio grynojo retinolio paakių kaukes kasdien, raukšlių šioje srityje neatsiras niekada.
8
„BB Cream“ („Garnier“)
Pirmasis BB kremas pasaulyje, atnešęs laurus ir pradėjęs milžinišką atspalvį suteikiančių ir neretai makiažo priemones atstojančių daugiafunkcių kremų bumą. Sekdami šiuo pavyzdžiu, šio tipo kremus ėmė kurti net garsieji prabangos prekių ženklai.
9
„Teint Idole Ultra“ („Lancôme“)
Visos žino, kaip erzina (erzino?) pudros dėmės ant baltos marškinių apykaklės. Šią problemą pirmoji pasiūlė išspręsti kompanija „Lancôme“, 1997 metais sukūrusi makiažo pagrindą „Teint Idole“. Naujausia versija – „Teint Idole Ultra“ – laikosi 24 valandas be jokių korekcijų.
10
„Prisme Libre“ („Givenchy“)
1990-aisiais kompanija „Givenchy“ išleido keturių atspalvių kompaktinę pudrą, prisitaikančią prie bet kokio atspalvio veido odos – tai tapo didele naujiena ir paspirtimi ir kitiems prekių ženklams išleisti panašius produktus. Tačiau 2006 metais sukurtos itin lengvos presuotos pudros „Prisme Libre“ kol kas nepavyko atkartoti niekam.
11
„L’Eau par Kenzo“
Prieš dvidešimt metų vandens gaivumo kvepalai nebuvo tokie populiarūs kaip dabar. Šis Olivier Crespo 1996 metais sukurtas aromatas buvo didelė naujiena, atsiritusi kaip didelė banga. Nenuslūgsta ji iki šių dienų.
12
„Cellular Radiance Cream“ („La Prairie“)
Vienas pirmųjų kremų rinkoje, skirtų ir pažymėtų vartotojoms nuo 45+. Šveicarų kompanijos atlikti tyrimai parodė, kad hormoninius pokyčius, įvykstančius moterų organizme ir atsispindinčius odoje, galima konpensuoti. Būtent tuo, kas yra šio kremo indelyje.
13
„Rouge G“ („Guerlain“)
Lūpų dažai išskirtiniame indelyje su veidrodėliu – kaip genialu ir kaip paprasta! Toks praktiškas sprendimas garantavo šiems lūpų dažams populiarumą iki šių dienų. Dar ir todėl, kad jis atrodo stilingas tarsi delninės aksesuaras. O moterims, žinia, gražūs žaisliukai patinka.
14
„New Dimension“ („Estēe Lauder“)
Skystas veido kontūrus koreguojantis, reikiamas vietas užpildantis ir išryškinantis užpildas tik pasirodęs prilygo stebuklui. Plastinė chirurgija ir estetinės procedūros nebuvo tokios populiarios, kaip dabar.
15
„Hermessence“ („Hermès“)
Pirmoji „kutiūrinė“ kvepalų linija, sumanyta ir įgydendinta parfumerio Jeano-Claude’o Elleno. Keturių aromatų linija buvo išleista 2004-aisiais ir buvo parduodama tik „Hermès“ butikuose. Dabar tokių nišinių aromatų išleidžiama daugybė. Pačią „Hermessence“ šiandien sudaro 12 aromatų.
16
„Chubby Stick“ („Clinique“)
Lūpų dažų su balzamu kategorijoje nepralenkiami pieštuko formos „Clinique“. 2011 metais buvo sukurta dekoratyvinė šių pieštukų linija. Lūpos ne tik padažomos, bet ir minkštinamos bei pamaitinamos.
17
„Double Serum“ („Clarins“)
Aliejinės ir skystos tekstūros serumas, kurį prieš naudojant reikia suplakti. Šiandien tokių produktų – ne vienas, tačiau šių madą pradėjo šis „dvigubas“ „Clarins“ serumas. Nauda irgi abipusė: oda aprūpinama drėgme ir ją minkštinančiais bei puoselėjančiais riebaluose tirpstančiais augaliniais ingredientais. 2013-aisiais pasirodė dar labiau papildyta versija – iš viso su dvidešimt aktyviųjų augalų ekstraktų, kurie aprūpina bet kokio tipo ir amžiaus odą.
18
„Fibrology“, „Elvive“ („L’Oréal Paris“)
Jaunausias dvidešimtuko narys, gimęs tik 2014 metais. Šios linijos produktai skirti didinti plaukų apimtį. Aktyvieji komponentai (o pats svarbiausias – filoksano molekulės) įsiskverbia giliai į plauko vidų ir didina jų apimtį iš vidaus. Naujausias produktas – nenuplaunamas akimirksniu veikiantis kondicionierius „Double Elixir“.
19
„Sisleÿa“ („Sisley“)
Šis kremas, sukurtas 1999-aisiais vien iš natūralių aktyviųjų medžiagų, išpopuliarėjo akimirksniu, nors buvo brangesnis už savo „pusbrolius“. Naujausia, perleista šio bestseleriu tapusio gaminio versija vadinasi „L’Integral Anti-Age Global Sisleÿa“, neutralizuoja ne tik senėjimą sukeliančias amžiaus, aplinkos faktorių, bet ir, svarbiausia, streso sukeliamą žalą.
20
„Light Blue“ („Dolce & Gabbana“)
Parfumeris Olivier Crespas, regis, turi uoslę hitams. Dar vienas jo kūrinys, išleistas 2001-aisiais, yra tapęs gėlinių ir citrusinių kvapų šiuolaikine klasika, kurią atpažintų beveik kiekviena nosis. Nes ji kvepia kaip atostogos – impulsyviai ir ryškiai!
Dizainerių Domenico Dolce ir Stefano Gabbana duetas ypač didžiuojasi faktu, jog 2012 metais „Light Blue“ buvo pripažintas vienu iš dvylikos garsiausių ir ryškiausių aromatų, sukurtų per šimtą metų, ir eksponuojamų Meno ir dizaino muziejuje Niujorke.