Vilniaus ČIOP-ČIOP studijoje kosmetika „Dr. Hauschka“ kartu su tinklaraštininkais, žurnalistais bei grožiui neabejingiems atstovais šventė 50 metų jubiliejų.
Šia proga „Dr. Hauschka“ pristatė atnaujintą makiažo priemonių asortimentą. Renginio metu kosmetikos atstovės Ave Oit ir Jekaterina Pažilova pristatė naująją liniją ir leido pasigrožėti šiai dienai sukurtais specialiais vizažais, skirtais įvairaus amžiaus moterims: 20+, 30+ ir 40+.
Pirmieji Dr. Hauschka gaminiai rinkoje pasirodė 1967 m. Elisabeth Sigmund ir Rudolf Hauschka, pasitelkdami savo sukauptas žinias ir savo pačių sukurtas procedūras, sumanė odos priežiūrai panaudoti veiksmingąsias gamtos galias. Nuo pat prekės ženklo atsiradimo jo idėją skleidžia daugiau nei 130 gaminių, pasiekiančių mūsų vartotojus daugiau nei 40 pasaulio šalių.
Naujajame „Dr. Hauschka“ makiažo priemonių asortimente – net 81 priemonė, skirta veido atspalviui tonuoti, akims ir lūpoms. Tai: makiažo pagrindai, maskuokliai, pudros, šešėliai akims, akių pieštukai, akių plunksnelės ir blakstienų tušai bei lūpų dažai, lūpų blizgiai ir lūpų pieštukai. Makiažo priemonių serija sukurta drauge su profesionaliais visažistais.
„Dr. Hauschka“ makiažo priemonių spalvų įvairovę lemia natūralūs mineraliniai pigmentai, optiškai susiliejantys su odos atspalviu. Todėl net sodrūs atspalviai visad atrodo gaiviai ir natūraliai. Kruopščiai atrinktos ir apdorotos vaistinių augalų kompozicijos pasižymi odą balansuojančiu ir gyvybingumo suteikiančiu poveikiu, padedančiu pasiekti pusiausvyrą.